eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu › Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
  • Data: 2023-08-22 23:09:22
    Temat: Re: Zegar w piekarniku przestawił się 20-kilka minut do przodu
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Nie, nikt go nie ruszał. Najpierw najwyraźniej spadło napięcie około
    > 11:40, a potem o 12:25 do 12:47 nie było zasilania - w takim wypadku
    > zegar resetuje mi się na 12:00 po powrocie, ale... gdy wróciło zasilanie
    > to poszedłem - tradycyjnie - ustawić zegar w piekarniku, a tam była
    > godzina późniejsza niż na zegarze który synchronizuje radiowo, a
    > dodatkowo ma akumulator podtrzymujący zasilanie.

    Zrób eksperyment, odetnij mu zasilanie np. na sekundę, albo dwie. Może po
    prostu procesor głupieje, jak mu zasilanie spada (bo kondensator się
    wyładowuje), BOD nie ma, i jak zasilanie wraca, zanim spadnie zupełnie, to
    procesor się nie resetuje tylko chodzi dalej i zostaje taka dziwna
    godzina.

    --
    Podczas seansu w kinie dziewczyna szepce do sąsiada:
    - Wspaniale całujesz, Karolu. Czy to dlatego, że siedzimy dziś w ostatnim