    From: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zegar DCF z układem sterującym
    Date: Wed, 9 Feb 2011 21:48:57 +0000 (UTC)

    Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> napisał(a):

    > Gdyby kolega chciał zainstalować zegar cezowy jako budzik, to miałbyś może
    > rację, ale DCF77 jest po pierwsze bardzo tanie, a po drugie wygodniejsze niż
    > zegar kwarcowy, czy coś mechanicznego. Na przykład przestawia się
    > samoczynnie z czasu letniego na zimowy i na odwrót. Oczywiście można
    > przestawiać ręcznie, ale może jestem wariat i kąpię się w ciepłej wodzie.
    > Papieru toaletowego do prania nie wożę.
    >
    > Waldek
    Bardzo tanie i proste w obsłudze sa programatory z marketu. Maja estetyczne
    obudowy i dwa lata gwarancji. Mechaniczne sa tak samo, jeśli nie dokladniejsze
    od elektronicznych. Elektronicze mają minimum 8 programów. I mają opcję czasu
    letniego. Budzik za stowę bez obudowy i do samodzielnego złożenia. Wolne żarty
    zwlaszcza że w jakimś markecie widzialem taki sam za 2,5 dychy. No nie taki
    sam. Był zmontowany z baterią, miał obudowę. Mial gwarancję. Oj chyba wozisz
    papier do prania.