    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zegar DCF z układem sterującym
    Date: Wed, 09 Feb 2011 12:46:55 +0100

    kogutek wrote:

> [...]
    z-81.html Jednak nie

    > Oczywiście do anihilatora III generacji potrzebujesz odchyłki nie większej
    > niż 0,000000000000000000001 sek na na dwa miliony lat. Ja bym użył w
    > porywach elektronicznego programatora z marketu, bo mechaniczny za 11
    > złotych też się nada. Ale ja wariat jestem i truskawki cukrem posypuję.
    > Cały czas czekam na pytanie czy używany papier toaletowy po praniu można
    > wirować. Doczekam się.

    Gdyby kolega chciał zainstalować zegar cezowy jako budzik, to miałbyś może
    rację, ale DCF77 jest po pierwsze bardzo tanie, a po drugie wygodniejsze niż
    zegar kwarcowy, czy coś mechanicznego. Na przykład przestawia się
    samoczynnie z czasu letniego na zimowy i na odwrót. Oczywiście można
    przestawiać ręcznie, ale może jestem wariat i kąpię się w ciepłej wodzie.
    Papieru toaletowego do prania nie wożę.

    Waldek