  • 11. Data: 2015-01-06 20:48:33
    Temat: Re: Żeby żyło się ... jak k*rwa??
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-06 o 20:26, k...@g...com pisze:
> [...]
    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    > Przeczytałem więcej niż tytuł. Tam napisane że to opłata od tego co brakuje do
    wyznaczonych przez rząd zapasów. Jak będą mieli tyle ile powinni to nie ma tej
    opłaty.

    a do kogo trafia ta opłata?

    @

  • 12. Data: 2015-01-06 20:50:51
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 20:48:35 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:

    -ile-zaplacimy-na-stacjach-paliw,503663.html

    wyznaczonych przez rząd zapasów. Jak będą mieli tyle ile powinni to nie ma tej
> [...]

    Wychodzi że jak mają stany magazynowe to do nikogo.

  • 13. Data: 2015-01-06 20:52:37
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 20:39:55 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
> [...]
    osowania&NrKadencji=7&NrPosiedzenia=66&NrGlosowania=
    13

    > Dla nas podatek i jaki bedzie wplyw na cene koncowa to sie dopiero okaze :)

    Dla nas to znaczy dla kogo? Jakaś tajna grupa przygłupów jest leczona z tej mogącej
    nie istnieć opłaty?

  • 14. Data: 2015-01-06 20:54:40
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

> [...]

    wyznaczonych przez rząd zapasów. Jak będą mieli tyle ile powinni to nie ma tej

    O ile obowiązkową rezerwę rozumiem - kwestie bezpieczeństwa, np. na
    wypadek wojny, o tyle rekompensatę w postaci pieniędzy już nie. Co
    rządowi po pieniądzach, skoro fizycznie paliwa nie będzie?

    Co lepsze, obowiązkowe rezerwy będą w kolejnych latach zmniejszane - z
    obecnych 68 dni na 57 dni w 2018 r. Może producentom taniej będzie
    zapłacić, zamiast przechowywać rezerwę, a to oznacza większe i pewne
    wpływy do budżetu (w kolejnych latach)? A może komuś zależy, abyśmy nie
    mieli takich rezerw?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 15. Data: 2015-01-06 20:58:53
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2015-01-06 o 18:29, Artur Miller pisze:

    > czyli prawda ze jak Polaka ruchać powoli to da się wyruchać całkowicie.

    Widziałeś te korki i zapchane parkingi przy centrach handlowych przed
    świętami? Polacy mają kasę, spokojnie można doić...

    A jak jeden z drugim wpadnie na jakiś głupi pomysł by urządzić protest
    na drogach, to trzeba go zgnoić, bo tylko przeszkadza w funkcjonowaniu
    ludzi...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 16. Data: 2015-01-06 21:02:11
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 20:54:20 UTC+1 użytkownik Dykus napisał:

> [...]
    > zapłacić, zamiast przechowywać rezerwę, a to oznacza większe i pewne
    > wpływy do budżetu (w kolejnych latach)? A może komuś zależy, abyśmy nie

    A może przez konieczność posiadania mniejszych zapasów lepiej będzie. jak by
    teoretycznie kupowali z dnia na dzień to codziennie płacili by taniej. A tak mieszają
    ropę kupioną trzy miesiące temu po 90 z tą po 50. Znowu małe zapasy złe jak ropa
    szybko drożeje. PRL płacił ZSRR średnią cenę chyba z dziesięciu lat.

  • 17. Data: 2015-01-06 21:46:35
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-06 o 20:38, Czesław Wiśniak pisze:

    > Dla nas podatek i jaki bedzie wplyw na cene koncowa to sie dopiero okaze :)

    No więc czemu płaczecie zawczasu Janusze?

    JK

  • 18. Data: 2015-01-06 21:56:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No więc czemu płaczecie zawczasu Janusze?

    Bo jak gdziekolwiek slysze o jakichs nowych podatkach to jakos mnie to
    wkurw... i wewnetrznie czuje, ze nic dobrego z tego nie wyniknie :)

  • 19. Data: 2015-01-06 21:59:17
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 06/01/15 20:54, Dykus wrote:
    > A może komuś zależy, abyśmy nie mieli takich rezerw?

    Muszą byc duż rezerwy - źle, bo paliwo tanieje. Mogą być mniejsze (ale z
    drobnymi opłatami) - źle, bo opłaty. Będą mniejsze bez opłat - źle, bo
    wojna będzie. Masakra.
    A w ogóle przeczytałem komentarze z wgospodarce. Jeszcze się nie mogę
    podnieść z podłogi.

    --
    Alf/red/

  • 20. Data: 2015-01-06 22:00:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Bo jak gdziekolwiek slysze o jakichs nowych podatkach

    nowy podatek z 2007?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?