-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Zębatki 428 vs 520
Date: Fri, 2 Nov 2012 10:55:22 +0000 (UTC)
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 29
Message-ID: <s...@p...homelinux.net>
References: <50939090$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
<50939acc$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<5093a3c5$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-68-50-104-193.trojmiasto.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1351853722 8759 193.104.50.68 (2 Nov 2012 10:55:22
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Nov 2012 10:55:22 +0000 (UTC)
X-OS: Debian GNU/Linux 3.1
X-EKG: 832814
X-Editor: VIM - Vi IMproved 6.3
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:659976
[ ukryj nagłówki ]Dnia (Fri, 02 Nov 2012 11:43:13 +0100) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Ja do DT założyłem drugi raz bezoringowy RK za około 70zł, poprzedni dał
>> radę przejechać około 2000km w błocie. Łańcuch ma zapinkę, więc wymiana to
>> 5 minut roboty a przynajmniej nie przejmuję się widząc w jakich warunkach
>> pracuje. Nie sądzę żeby oringowy przejechał 4 razy więcej kilometrów.
>
> U mnie jest teraz tak że jeśli przed jazdą ustawię łańcuch na prawidłowy
> luz, to po przejechaniu 100 km w ciągu dnia wisi jak psu jaja :) Wygląda
> to tak niefajnie że aż obawiam się czy kiedyś mi nie spadnie z zębatek i
> nie zablokuje tyłu.
Ja też dość często muszę korygować naciąg.
> Znalazłem jeszcze PDFa DIDa który przedstawia porównanie żywotności
> łańcuchów, ale wiadomo to marketing
>
> http://www.motor-land.com.pl/did/files/did.pdf
Kup oringowy i daj znać czy faktycznie różnica w cenie jest adekwatna do
ceny. Jednak patrząc na to co się dzieje z łańcuchem po tym jak się
zakopiesz po osie to nie wróżę długiego czasu życia uszczelnieniom.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.12 12:21 Kuczu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=