  • 21. Data: 2012-06-16 12:59:02
    Temat: Re: Zębatka
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message
    news:jrg55c$f57$1@node2.news.atman.pl...
    > Chciałem zmienić napęd, odkręciłem dekiel i zobaczyłem zębatkę:
    > http://img696.imageshack.us/img696/2458/201206152205
    53.jpg
    > No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w sumie
    > nie jest taka zła, nie?
    > Grupo pomóż.

    hmmm nie wiem jak ty ale ja bym się bał że mi z tego łańcuch spadnie i
    zmasakruje wszystko na około...

    Pzdr
    Piotrek

  • 22. Data: 2012-06-16 13:12:15
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Chciałem zmienić napęd, odkręciłem dekiel i zobaczyłem

    Napisz wiadomość z pytaniem do użytkownika Lovetza.
    To tęga głowa.

    --
    Hinek

  • 23. Data: 2012-06-16 22:56:28
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-16 00:26, AZ pisze:

    > Ty naprawdę jesteś idiotą i nie podlega to dyskusji.

    Nie obrazaj idioty

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 24. Data: 2012-06-16 23:17:13
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-16 00:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Ach, tu się przyznam, że na zdjęcie nie popatrzyłem. Do sądu mnie podaj.
    > Najlepiej kapturowego.

    A ironia to cie kiedyś w dupę kopnęła ?
    Więcej dystansu.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 25. Data: 2012-06-17 00:05:40
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-16 23:17, Magic pisze:

    > A ironia to cie kiedyś w dupę kopnęła ?

    Nie wiem jak w dupę, ale w głowę na pewno.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 26. Data: 2012-06-17 00:42:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > A ironia to cie kiedyś w dupę kopnęła ?
    > Więcej dystansu.

    Zostaw Maciek. Dla niego juz nie ma ratunku.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 27. Data: 2012-06-17 10:11:37
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-06-15 22:15, AZ pisze:
> [...]
    53.jpg

    > No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w

    A ile juz lancuchow przezyla? ;)

    Pzdr
    PS: "No ladne cacko" ;D
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 28. Data: 2012-06-17 12:28:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/17/2012 10:11 AM, marider wrote:

    53.jpg

    > A ile juz lancuchow przezyla? ;)

    Pół. Nigdy nowego łańcucha nie zakładam na stare zębatki, jak się
    przednia trochę zużyje to zakładam nową - ta została włożona po 30kkm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-06-17 12:55:42
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-17 12:28, AZ pisze:

    > Pół. Nigdy nowego łańcucha nie zakładam na stare zębatki, jak się
    > przednia trochę zużyje to zakładam nową - ta została włożona po 30kkm.

    Czyli to mogłoby dowodzić, ze jednak zmiana samej zębatki jej nie służy.
    Starła się do zera. Długo wytrzymała? No i ważniejsze: w jakim to
    motocyklu? Jaka moc?

  • 30. Data: 2012-06-17 13:03:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/17/2012 12:55 PM, Marcin N wrote:

    > Czyli to mogłoby dowodzić, ze jednak zmiana samej zębatki jej nie służy.
    > Starła się do zera. Długo wytrzymała? No i ważniejsze: w jakim to
    > motocyklu? Jaka moc?

    Nic nie dowodzi, bo poprzednia po 30 kkm już miała takie zęby, że
    zrobiłaby parę kkm. Ta wytrzymała ponad 30 kkm a zęby po prostu się
    urwały przy którymś odkręceniu. Zębatka z mojego moto.

    --
    Artur
    ZZR 1200