  • 11. Data: 2012-06-15 23:58:24
    Temat: Re: Zębatka
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/15/2012 11:53 PM, Kuczu wrote:

    > Pamietasz jak pisalem ze jestes durny ? Podtrzymuje. Albo najpierw
    > zerknij na fotke ktora wrzucil Artur.

    Cierpliwy jesteś.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-06-16 00:14:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 23:58, AZ pisze:

    > Cierpliwy jesteś.

    Zgłoś to do administratora tego forum ;->

  • 13. Data: 2012-06-16 00:16:33
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/16/2012 12:14 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Zgłoś to do administratora tego forum ;->

    Jakim idiotą trzeba być żeby wziąć ten tekst na poważnie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-06-16 00:23:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 23:53, Kuczu pisze:

    > Pamietasz jak pisalem ze jestes durny ? Podtrzymuje.

    Przejąłbym się twoją opinią, jakbyś nie był pojebanym fundziakiem.

    > Albo najpierw zerknij na fotke ktora wrzucil Artur.

    Ach, tu się przyznam, że na zdjęcie nie popatrzyłem. Do sądu mnie podaj.
    Najlepiej kapturowego.

  • 15. Data: 2012-06-16 00:24:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.06.2012 00:16, AZ pisze:

    > Jakim idiotą trzeba być żeby wziąć ten tekst na poważnie?

    Tak się teraz tłumacz...

  • 16. Data: 2012-06-16 00:26:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/16/2012 12:24 AM, Andrzej Lawa wrote:

    > Tak się teraz tłumacz...

    Ty naprawdę jesteś idiotą i nie podlega to dyskusji.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-06-16 00:35:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 16 Jun 2012 00:24:29 +0200 osobnik zwany Andrzej Lawa
    wystukał:

    to ty się tłumacz

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 18. Data: 2012-06-16 09:20:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 15 Jun 2012 22:15:40 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Chciałem zmienić napęd, odkręciłem dekiel i zobaczyłem zębatkę:
    >
    > http://img696.imageshack.us/img696/2458/201206152205
    53.jpg

    > No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w
    > sumie nie jest taka zła, nie?
    >
    > Grupo pomóż.

    Aha, to już wiem jak wygląda zużyta zębatka.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 19. Data: 2012-06-16 09:21:18