-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zdychający akumulator
Date: Sat, 30 Oct 2010 22:18:35 +0200
Organization: Mac?winka
Lines: 22
Message-ID: <iahuir$h0h$2@inews.gazeta.pl>
References: <iaenh2$cpc$1@node1.news.atman.pl> <iagtf5$s68$3@inews.gazeta.pl>
<iaguak$p0v$2@node1.news.atman.pl> <iah559$ntv$1@inews.gazeta.pl>
<4ccc6a8c$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089072250241.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1288469916 17425 89.72.250.241 (30 Oct 2010 20:18:36 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 30 Oct 2010 20:18:36 +0000 (UTC)
X-User: naprawdetrzezwy
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321880
[ ukryj nagłówki ]On 2010-10-30 20:56:55 +0200, "Papkin" <s...@s...net> said:
>> (prąd potrzebny do odpalenia nie jest do odzyskania w czasie 5 minut
>> pracy na wolnych obrotach)
>
> No wlasnie a po jakim czasie ladunek wraca do poprzedniego poziomu?
>
> Zalozmy ze samochod benzynowy ~1,8L a akumulator dajmy na to 55Ah.
> Odpalamy rano i ile musimy jechac do pracy by sie naladowal do stanu
> 100%?
>
> Nie wiem ile amper wymaga rozrusznik w zimnym silniku benzynowym ale sa
> to chyba setki w piku. Ktos nie spal na fizyce?
OIDP w zeszłym roku podczas mrozów była dyskusja (z odpowiedziami) na
ten temat.
Ale bij, zabij, nie pamiętam czy tu, czy na Pręgierzu.
--
Bydlę
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=