  • Data: 2012-02-11 15:12:19
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru - czy da się podważyć pomiar?
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Filip <q...@q...pl> napisał(a):

> [...]
    > szybko jak na tamten odcinek trasy i warunki pogodowe. Padał wówczas
    > deszcz i było ciemno/szaro. Miałem spory zapas czasu do celu więc nie
    > spieszyło mi się, cały czas miałem ustawioną prędkość na tempomacie nie
    >
    > więcej jak 70km/h według gps.
    > Pytanie, co ja mogę w tej kwestii zrobić? Jestem przekonany, że nie
    > jechałem 80 km/h. A fotoradar zarejestrował rzekomo taką prędkość.
    > Nie chodzi mi o głupie 100 zł więcej na mandacie, tylko o sam fakt. Czy
    > da się w jakikolwiek sposób podważyć pomiar z fotoradaru?
    >
    > Według orzeczenia LOR ponowne pomiary kontrolne powinni przeprowadzić
    oad/LOR-MultaRadarC.pdf
    > Do dnia dzisiejszego najprawdopodobniej nie dokonano ponownych pomiarĂłw.
    > Czy to może mieć wpływ na pomiary?
    >
    > Decyzja zatwierdzenia jest, proszę bardzo:
    > http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/downl
    oad/legalizacje/Decyzja_ZZT
    > _17-2010.pdf
    >
    > Świadectwo homologacji jest, proszę bardzo:
    > http://www.sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/d
    ownload/legalizacje/504-311
    > _60016_26.10.2011-31.10.2012.jpg
    >
    > Ale..
    >
    > Według protokołu odbioru 2008-08-05, maszt ustawiony jest pod kątem 19
    > stopni:
    > http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/downl
    oad/legalizacje/Sycewice_22
    > .08.17.pdf
    > A według zatwierdzenia z 2009-01-20, jest 20 stopni.
    > http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/downl
    oad/legalizacje/Decyzja_ZT_
    > 5-2009.pdf
    > Nastąpiło zatem przesunięcie masztu?
    > Według NIKu, pismo z dnia 4 lutego 2001r. na stronie 10 napisane jest:
    > "widoczne ślady dewastacji powłoki zewnętrznej". Czy podczas dewastacji
    > powłoki zewnętrznej można przesunąć maszt o 1 stopień, który będzie
    > powodował przekłamany pomiar prędkości?
    > http://sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/downl
    oad/sgk-nik.pdf
> [...]
    > prowadził pojazd? Czy przez takie zdjęcie fotka powinna pójść według Was
    > do kosza? :) Nie dość, że mam wycieraczkę na gębie, to jeszcze jest
    > niezbyt czytelnie.. ;)
    >
    > Swoją drogą bardzo fajna inwestycja. Fotoradar gminę kosztował
    > 120.780,00 zł, spłacili go w rok czasu. A zarobili w 2009 roku
    > 7.028.834,14zł. Z czego wydatki rzeczywiste wyniosły 2.719.419,53 zł.
    > NieĹşle co?
    >
    > A propos zmniejsza kar za wykroczenia drogowe, w praktyce wygląda to
    > następująco. Możecie przeczytać na stronie 20 niniejszego raportu:

    Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Zebrałeś materiał dowodowy. Dołącz do niego
    oświadczenia żony i swoje, potwierdzone przez notariusza oczywiście, i do sądu
    to wszystko. Zgnój dziadów. Masz okazję. A za ostry błysk po oczach
    odszkodowanie się należy. Myślę że pociągniesz sprawę do końca. Trzymam
    kciuki. Normalnie posrają się w sądzie. Za wszystko zapłacisz kartą, ale takie
    widowisko jest bezcenne. Nie strać tylko okazji, druga może się nie
    powtórzyć.Pisz kiedy sprawa to pojedziemy popatrzeć. Odegrasz się za wszystkich.