  • 1. Data: 2011-07-21 21:57:27
    Temat: Zdjęcie z fotoradaru
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Witam.
    Droga, dozwolona prędkość 90km/h. Na niej skrzyżowanie (znak) z drogą
    podporządkowaną po mojej stronie. Jest przejście dla pieszych więc
    ograniczenie do 70km/h (100 m przed skrzyżowaniem).
    Za skrzyżowaniem od razu stoi fotoradar. Może z 7m za skrzyżowaniem.
    Dzisiaj strzeliło mi tam fotkę, fakt że miałem 110km/h.
    Pytanie czy będą liczyć od 70km/h czy od 90km/h.
    Patrząc ze strony kodeksu drogowego, skrzyżowanie odwołuje ograniczenie,
    prawda? Czyli przekroczylem o 20km/h.
    Dobrze rozumuje?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2011-07-21 22:30:20
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Za skrzyżowaniem od razu stoi fotoradar. Może z 7m za skrzyżowaniem.

    czyli mierzy prędkość IMHO na skrzyżowaniu a nie za nim

  • 3. Data: 2011-07-21 22:53:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-21 21:57, news-gazeta pisze:
> [...]
    > podporządkowaną po mojej stronie. Jest przejście dla pieszych więc
    > ograniczenie do 70km/h (100 m przed skrzyżowaniem).

    Jeżeli FR stoi kilka metrów za skrzyżowaniem, to prawdopodobnie robi
    zdjęcie na wjeździe na skrzyżowanie.
    One robią zdjęcia pod dość małym kątem (chyba zawsze 20 stopni).

  • 4. Data: 2011-07-21 23:23:35
    Od: grzeda <g...@t...pl>

> [...]
    > Pytanie czy będą liczyć od 70km/h czy od 90km/h.
    > Patrząc ze strony kodeksu drogowego, skrzyżowanie odwołuje ograniczenie,

    Do skrzyzowania wlacznie z nim. Jak przejechales przez skrzyzowanie to
    20, inaczej 40. Zalezy, w ktorym miejscu jestes na fotce.

    pozdr
    PG

  • 5. Data: 2011-07-21 23:26:28
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2011-07-21 23:23, grzeda pisze:

    > Do skrzyzowania wlacznie z nim. Jak przejechales przez skrzyzowanie to
    > 20, inaczej 40. Zalezy, w ktorym miejscu jestes na fotce.
    >
    > pozdr
    > PG

    No to dziwna sprawa, bo na pewno fotke strzelil po przejechaniu
    skrzyzowania, czyli za nim.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 6. Data: 2011-07-22 01:42:47
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > No to dziwna sprawa, bo na pewno fotke strzelil po przejechaniu
    > skrzyzowania, czyli za nim.

    A rozpedzisz sie o 20kmh przez 7m? Jesli tak to zazdroszcze silnika. Moj
    TDI Scheisswagen po dziadku Niemcu tego nie potrafi ;)

    --
    Pozdr

  • 7. Data: 2011-07-22 10:58:01
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...na pewno fotke strzelil po przejechaniu skrzyzowania,
    > czyli za nim.

    ...a przynajmniej tak zareagowało Twoje oko :-). Oko
    człowieka ma dużą zwłokę w reakcji, stawiam skrzynkę piwa że
    fotkę dostaniesz albo na skrzyżowaniu, albo nawet tuż przed
    nim :-). FR cyka jak auto jest ok. 20 metrów przed nim.
    Zresztą nawet jak jakimś cudem pstryknął Cię tuż za
    skrzyżowaniem to i tak nie wybronisz się przed mandatem, bo
    żaden sąd nie uwierzy że na 2 metrach przyspieszyłeś o 40