  • 11. Data: 2009-08-08 20:03:01
    Temat: Re: Zdjęcie SIMlocka
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    ulyssess pisze:
    > To może i ja sie podłaczę. Żona dostała od matki tel, którego teściowa
    > wogóle nie używała bo nie przypadł jej do gustu (nie dziwe się - taki
    > badziew jej orenge wcisnął). Tel to jest LG KG275 - chyba najtańszy i
    > najprostrzy z mozliwych. Leży bezużytecznie a żony staroć pada i trza by
    > jakos smlocka zdjąć. Może ktos ma rozwiązanie na to ?
    >
    > BTW czy ktos korzystał z czegos takiego ?
    > http://allegro.pl/item701974997_universal_unlock_sim
    _turbo_sim_turbosim_x_sim_ns14.html

    Z opłatami za przesyłke to bezczelnie przegiął. 3 razy tyle sobie naliczył.
    Opcje dostawy Koszt wysyłki

    Przesyłka pobraniowa 19,95 zł

    Przesyłka kurierska 19,95 zł

    Przesyłka kurierska pobraniowa 29,95 zł

    List polecony ekonomiczny 7,95 z

    Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-08-08 20:31:57
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Animka pisze:

> [...]
    >
    > Przesyłka kurierska pobraniowa 29,95 zł
    >
    > List polecony ekonomiczny 7,95 z
    >
    > Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

    Dodam jeszcze: list polecony ekonomiczny,

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-08-09 07:38:46
    Od: BearBag <c...@g...com>

    ?
    > Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

    kurde a u mnie na poczcie chca prawie dwa razy tyle, ktora to poczta
    ma taka promocje ? :)

  • 14. Data: 2009-08-09 10:04:25
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ja ostatnio za przesyłkę z Allegro , za list polecony płaciłam 2,10.

    Dodam jeszcze: list polecony ekonomiczny,

    No ale mnie chodziło bardziej o działanie takiej karty a nie o ceny
    przesyłki.

  • 15. Data: 2009-08-09 10:55:04
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    BearBag pisze:
    > ?
    >

    > kurde a u mnie na poczcie chca prawie dwa razy tyle, ktora to poczta
    > ma taka promocje ? :)

    44-200 Rybnik

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-08-09 15:58:53
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > 44-200 Rybnik

    chcesz powiedziec że w Rybniku mają swój cennik albo oderwali sie od
    reszty kraju jako firma?
    http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

  • 17. Data: 2009-08-09 20:46:42
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    BearBag pisze:

    > chcesz powiedziec że w Rybniku mają swój cennik albo oderwali sie od
    > reszty kraju jako firma?
    > http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm

    A ja tam nie wiem. Napisałam ile zapłaciłam za swoją przesyłkę (kupione na
    Allegro).
    To sprzedawca na Allegro ustala sobie ceny wysyłki i za to też trzeba z
    góry zapłacić.

    --
    animka