  • 1. Data: 2009-08-05 15:06:50
    Temat: Zdjęcie SIMlocka
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    Będę bardzo wdzięczny za kod do zdjęcia SIMlocka z Nokii 6070.
    IMEI: 354562015692248
    SIMlock założony: Plus

    Dziękuję z góry!

    Pan Łoś.

  • 2. Data: 2009-08-05 16:52:31
    Temat: Re: Zdjęcie SIMlocka
    Od: BercikMeister <b...@g...com>

    Witaj,
    Oto kod: #pw+717490637534215+7#

    Instrukcja:

    Wyłącz telefon, wyjmij kartę SIM i włącz tel. Teraz wpisz kod. "pw+"
    uzyskasz naciskając kilka razy "*" ("gwiazdkę").
    Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci się pojawić komunikat
    typu "zabezpieczenie odblokowane".

  • 3. Data: 2009-08-05 16:54:04
    Od: BercikMeister <b...@g...com>

    Witaj,
    Oto kod: #pw+717490637534215+7#

    Instrukcja:

    Wyłącz telefon, wyjmij kartę SIM i włącz tel. Teraz wpisz kod. "pw+"
    uzyskasz naciskając kilka razy "*" ("gwiazdkę").
    Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci sie pojawić komunikat
    typu "zabezpieczenie odblokowane".

    Powodzenia!

  • 4. Data: 2009-08-05 17:05:02
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci sie pojawić komunikat
    > typu "zabezpieczenie odblokowane".

    Bardzo dziękuję :)

    Pan Łoś.

  • 5. Data: 2009-08-05 17:36:30
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    BercikMeister pisze:
> [...]
    > uzyskasz naciskając kilka razy "*" ("gwiazdkę").
    > Po wpisaniu całego kodu wraz z "#" powinien Ci sie pojawić komunikat

    Czy do tego potrzebny jest jakiś specjalny kabel, czy nie?
    Chciałabym zdjąć simlocka z SE Z520i (nie mam jeszcze kodu).

    --
    animka

  • 6. Data: 2009-08-05 17:52:44
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 5 Sie, 19:36, Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Czy do tego potrzebny jest jakiś specjalny kabel, czy nie?
    > Chciałabym zdjąć simlocka z SE Z520i (nie mam jeszcze kodu).

    Do K750i wystarczy spatchować telefon - potrzebny jest bardziej
    specjalny
    program niż kabel - używa się kabla do USB.

    W nokii wyciekł kalkulator do wyliczenia kodu na podstawie sieci
    i imea i nie potrzebny żaden kabel.
    Dla SE pewnie też jest tylko może być lepiej strzeżony.

  • 7. Data: 2009-08-05 18:20:04
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    slaweks pisze:

> [...]
    > i imea i nie potrzebny żaden kabel.
    > Dla SE pewnie też jest tylko może być lepiej strzeżony.

    Dzięki.
    Może ktoś będzie wiedział i poda tutaj ten kod.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-08-05 22:57:47
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.08.2009 Animka <animka@to> napisał/a:

    > Dzięki.
    > Może ktoś będzie wiedział i poda tutaj ten kod.

    z e61 się da? z wyciekniętego kalkulatora?

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 9. Data: 2009-08-06 13:52:23
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 6 Sie, 00:57, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

    > z e61 się da? z wyciekniętego kalkulatora?
    Darmowych nie znalazłem.

  • 10. Data: 2009-08-08 19:19:19
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

    To może i ja sie podłaczę. Żona dostała od matki tel, którego teściowa
    wogóle nie używała bo nie przypadł jej do gustu (nie dziwe się - taki
    badziew jej orenge wcisnął). Tel to jest LG KG275 - chyba najtańszy i
    najprostrzy z mozliwych. Leży bezużytecznie a żony staroć pada i trza by
    jakos smlocka zdjąć. Może ktos ma rozwiązanie na to ?

    BTW czy ktos korzystał z czegos takiego ?
    http://allegro.pl/item701974997_universal_unlock_sim
    _turbo_sim_turbosim_x_sim_ns14.html

    Pozdrawiam Piotrek