  • 1. Data: 2010-05-10 18:57:51
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/19 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Jak co poniedzialek zamykam watek zdjecia tygodnia tym razem
    nr 18 i rozpoczynam nowy watek zdjecia tygodnia (o nrze 19)
    do udzialu w ktorym serdecznie zapraszam
    oraz jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc umieszczenia swojej fotografii w tym serwisie
    a dodatkowo zaoszczedzi pracy administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2010-05-10 23:27:01
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/19 - fotoplenery.eu
    Od: lelec <m...@g...com>

    Witam.

    Mój debiut tu.
    http://www.old.pawelec.info/__FOTO/sikoreczka.jpg

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    D5000, Sigma 18-125 OS HSM

  • 3. Data: 2010-05-11 08:35:53
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On May 10, 7:57 pm, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Jak co poniedzialek zamykam watek zdjecia tygodnia tym razem
    > nr 18 i rozpoczynam nowy watek zdjecia tygodnia (o nrze 19)
    > do udzialu w ktorym serdecznie zapraszam (...)

    Ulicznie-artystycznie:

    http://viewonblack.com/flickr/4585315068/b/m

    Z pozdrowieniami,

    Psor

  • 4. Data: 2010-05-11 09:40:56
    Od: Tomasz Wozniak <-...@-...-KROPKA.com>

    tomek pisze:
    > Witam serdecznie,
    >
    > Jak co poniedzialek zamykam watek zdjecia tygodnia tym razem
    > nr 18 i rozpoczynam nowy watek zdjecia tygodnia (o nrze 19)
    > do udzialu w ktorym serdecznie zapraszam

    Raz kozie śmierć, czas kiedyś zadebiutować i sprawdzić swoje możliwości ;)

    http://raagoon.gda.pl/fplen/20090628-0197.jpg

    Pozdrawiam.
    Tomasz 'Raagoon' Woźniak

  • 5. Data: 2010-05-11 12:41:14
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam serdecznie,

    Witam,

    > Jak co poniedzialek zamykam watek zdjecia tygodnia tym razem
    > nr 18 i rozpoczynam nowy watek zdjecia tygodnia (o nrze 19)

    "Chodź, pomaluj mi świat, na żółto ....":

    http://innypunktwidzenia.cba.pl/index.html#pro

    Pozdrawiam na żółto,
    MP

  • 6. Data: 2010-05-11 12:47:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 11 May 2010 12:41:14 +0000 (UTC), Mister Proper napisał(a):

    > Witam,

    > "Chodź, pomaluj mi świat, na żółto ....":

    A dlaczego nie na fioletowo?

    http://sonorov.deviantart.com/art/Day105-1-163121378

    > Pozdrawiam na żółto,

    A ja na fioletowo :)

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 7. Data: 2010-05-11 13:25:22
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On May 11, 1:47 pm, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > A dlaczego nie na fioletowo?

    Na kolorowo :-)

    http://bighugelabs.com/onblack.php?id=4598454192&pos
    ted=1

    Agnieszka
    --
    http://flickr.com/jazzwink

  • 8. Data: 2010-05-11 13:55:20
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Mister Proper pisze:

    > "Chodź, pomaluj mi świat, na żółto ....":

    OK :)
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/57e24817f7
    0c098d.html
    --