    Date: Wed, 14 Jan 2015 21:55:48 +0100
    From: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zdalny pomiar czestotliwosci generatora w garnku.

    W dniu 14.01.2015 o 07:18, Tornad pisze:

    > O tym nie pomyslalem a bedzie to chyba najlepsze rozwiazanie. Zwlaszcza, ze
    > bede mogl bez problemu znaczaco powiekszac f, nawet dwukrotnie, jesli taka
    > potrzeba zajdzie. Nawet mam gdzies taki w piwnicy, wpiety na stary kabel. Mam
    > tez nadzieje ze uda sie go reanimowac.

    Przy tej mocy chcesz wzmacniacz? Chyba, że na konkretny kanał. Inaczej
    wzmocni wszelkie zakłócenia. Jeśli ta częstotliwość będzie się niewiele
    zmieniała, to radził bym ograniczyć pasmo, jakiś prosty obwód
    rezonansowy dać. No i właśnie pytanie, czy ta częstotliwość ma się
    zmieniać? Czy tylko to kontrola działania? Bo może wystarczy zrobić
    stabilny generator i nie mierzyć!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl