  • 11. Data: 2014-02-15 13:12:21
    Temat: Re: Zdalne włączanie/wyłączanie przekierowania (t-mobile, abonament)
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Widać problem, skoro taki program nie pojawił się na żadną platformę

    Ja nie wiem o jakim problemie Ty piszesz

    Taki artykuł np
    http://code.msdn.microsoft.com/windowsapps/USSD-API-
    SDK-Sample-b0259f6c

    USSD, tak ?

  • 12. Data: 2014-02-15 16:07:42
    Od: i...@p...pl

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 13:05:26 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Przecież to nie problem w jakimś "tajemniczym" programiku, tylko w dostępie
    > do platformy centralowej, a takiej T-mobile nie przewiduje.

    > A po co "tajemnicza" platforma centralowa jak użytkownik ma już terminal,
    > którym to co potrzeba może zrobić.

    Przypominam, że nie mamy dostępu do SIM-a...

    Ircys

  • 13. Data: 2014-02-15 16:14:31
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-15 13:12, John Kołalsky pisze:

    > USSD, tak ?

    Nie USSD. Kody centralowe. ISDN :-)

  • 14. Data: 2014-02-15 22:33:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <i...@p...pl>

    --

    "Da się jakoś włączyć/wyłączyć przekierowanie (wszystkie przychodzące
    połączenia)

    Widzisz tu gdzieś o tym, że bez SIMa ? Pisze, bez telefonu w garści, czyli
    jak w domu na biurku został to już można go zdalnie użyć. No i to przecież
    ma sens.

  • 15. Data: 2014-02-15 22:37:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Nie USSD. Kody centralowe. ISDN :-)

    To o czym innym mówimy.

  • 16. Data: 2014-02-16 12:23:53
    Od: i...@p...pl

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 22:33:13 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:

> [...]
    >
    > jak w domu na biurku został to już można go zdalnie użyć. No i to przecież

    No to teraz krok po kroku pokaż, Adamie Słodowy, jak tego dokonasz.

    Ircys

  • 17. Data: 2014-02-16 20:04:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <i...@p...pl>

> [...]
    >
    > ma sens.

    No to teraz krok po kroku pokaż, Adamie Słodowy, jak tego dokonasz.
    Podałem już artykuł na ten temat, Ciosiu Stasiu

  • 18. Data: 2014-02-16 21:58:09
    Od: i...@p...pl

    W dniu niedziela, 16 lutego 2014 20:04:32 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > No to teraz krok po kroku pokaż, Adamie Słodowy, jak tego dokonasz.

    > Podałem już artykuł na ten temat, Ciosiu Stasiu

    Pudło, próbuj dalej!

    Ircys

  • 19. Data: 2014-02-17 17:26:16
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <i...@p...pl>

    > No to teraz krok po kroku pokaż, Adamie Słodowy, jak tego dokonasz.

    > Podałem już artykuł na ten temat, Ciosiu Stasiu

    Pudło, próbuj dalej!
    --
    Genowefo ? :-)