  • 1. Data: 2014-02-11 19:39:34
    Temat: Zdalne włączanie/wyłączanie przekierowania (t-mobile, abonament)
    Od: r...@g...com

    Da się jakoś włączyć/wyłączyć przekierowanie (wszystkie przychodzące połączenia)
    kiedy nie mam telefonu w garści? Jakimś kodem, albo przez internety
    (telefon jest na abonament w t-mobile, dostęp do konta niby mam).

  • 2. Data: 2014-02-11 22:34:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-11 19:39, r...@g...com pisze:
    > Da się jakoś włączyć/wyłączyć przekierowanie (wszystkie przychodzące połączenia)
    > kiedy nie mam telefonu w garści? Jakimś kodem, albo przez internety
    > (telefon jest na abonament w t-mobile, dostęp do konta niby mam).

    Niedaś, niestety. Gdyby operatorzy przeszli na centrale IP, to bez
    większych problemów. Jednak w tym momencie wymaga to albo grzebania po
    HLR (obecnie poziom najwyższego dostępu u opów) albo posiadania
    terminala w garści.

  • 3. Data: 2014-02-11 23:08:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Niedaś, niestety. Gdyby operatorzy przeszli na centrale IP, to bez
    > większych problemów.

    Gdyby nie było monopolu

    > Jednak w tym momencie wymaga to albo grzebania po HLR (obecnie poziom
    > najwyższego dostępu u opów) albo posiadania terminala w garści.

    Można mieć program na terminalu który terminala użyje

  • 4. Data: 2014-02-11 23:57:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-11 23:08, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > Gdyby nie było monopolu

    a co tu ma monopol? Centrale ISDN, bo takie są obecnie wykorzystywane u
    większośco opów na calym świecie, robią to, co mają robić, i nie robią
    scen ;-)
    Nowoczesność dla nowoczesności mogą wprowadzać naprawdę bogaci :-P

    > Można mieć program na terminalu który terminala użyje

    Pokaż mi taki program.

  • 5. Data: 2014-02-12 10:53:30
    Od: Ryszard Mikke <r...@g...com>

    Podejrzewam, ze kod by dało radę wysłać z jakiejś apki, która by cyklicznie
    sprawdzała np. jakiś feed rss. Odpowiedni wpis via rss też jestem w stanie
    produkować.

    Tylko jest drobny problem techniczny: rzeczony aparat to Nokia C2, a nie android
    jakiś, więc sobie programistycznie nie poszaleję...

  • 6. Data: 2014-02-14 17:45:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ryszard Mikke" <r...@g...com>

    --
    Obojętnie co. Mogą być sms'y

    Tylko jest drobny problem techniczny: rzeczony aparat to Nokia C2, a nie
    android jakiś, więc sobie programistycznie nie poszaleję...
    --
    To faktycznie jest problem

  • 7. Data: 2014-02-14 18:07:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > scen ;-)
    > Nowoczesność dla nowoczesności mogą wprowadzać naprawdę bogaci :-P

    GSM na ISDN ?

    > Pokaż mi taki program.

    Palcem ? I co jak Ci pokażę ? Nie wystarczy prosta kwestia, że to trzymanie
    w garści nic by nie dało gdyby nie programy ? To co za problem napisać
    program, który nie trzymając w garści zrobi to samo ?

  • 8. Data: 2014-02-14 19:53:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-14 18:07, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl>

    > GSM na ISDN ?

    A czego się spodziewałeś? POTS? :-P

    Dokładnie ta sama centrala EWSD pracuje i w sieci stacjonarnej i
    mobilnej. Oczywiście "nieco" różni się oprogramowaniem, ale dzięki
    ujednoliceniu standardu już na początku zmniejszono koszty infrastruktury.
    Różnica jest w prędkości transmisji na łączu radiowym, poprzez
    zastosowanie innych kodeków. Cała reszta - czysty ISDN

    > Palcem ? I co jak Ci pokażę ? Nie wystarczy prosta kwestia, że to
    > trzymanie w garści nic by nie dało gdyby nie programy ? To co za problem
    > napisać program, który nie trzymając w garści zrobi to samo ?

    Widać problem, skoro taki program nie pojawił się na żadną platformę

  • 9. Data: 2014-02-14 22:15:52
    Od: i...@p...pl

    W dniu piątek, 14 lutego 2014 19:53:24 UTC+1 użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > Widać problem, skoro taki program nie pojawił się na żadną platformę

    Przecież to nie problem w jakimś "tajemniczym" programiku, tylko w dostępie do
    platformy centralowej, a takiej T-mobile nie przewiduje.

    Ircys

  • 10. Data: 2014-02-15 13:05:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <i...@p...pl>

> [...]

    Przecież to nie problem w jakimś "tajemniczym" programiku, tylko w dostępie
    do platformy centralowej, a takiej T-mobile nie przewiduje.
    A po co "tajemnicza" platforma centralowa jak użytkownik ma już terminal,
    którym to co potrzeba może zrobić.