  • Data: 2009-11-15 18:48:33
    Temat: Re: Zdalne uruchomienie komputera.
    Od: "Piter S." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:hdn4pg$q3r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Piter S." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Napisz krok po kroku jaką dokładnie masz konfiguracje sieci.

    Punktem brzegowym jest modem DSL (DSL TP SA, nie neostrada).
    Za modemem jest switch (mam 5 publicznych adresów IP).
    Ze switcha idą kable do dwóch serwerów, każdy ma swój publiczny adres IP
    83.16.xxx.aa, 83.16.xxx.bb.
    Ze switcha idzie też mój router, któremu przypasano na wejściu WAN publiczny
    adres IP, 83.16.xxx.yy.
    Router ma adres LAN 192.168.1.1, włączony jest DHCP i wireles.
    Do routera przyłaczone są trzy komputery PC, którym adresy IP są przypisane
    do MAC adresów.
    Mój komputer (ten, który chcę budzić poprzez WOL) ma adres 192.168.1.100.
    Na routerze nie ma ustawionej strefy DMZ, ale jest ustawione przekierowanie
    portu UDP 7 na mój komputer (192.168.1.100).
    Na routerze wyłaczony jest firewall.

    --
    Piotrek