    From: "EM" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zdalne sterowanie na duże odległości
    Date: Wed, 19 Jan 2011 12:13:08 +0100

    > Niby też tak można ale często bywa tak że zawiesi sie jedna z 3 kart np. pingi
    > i tak będą szły na reseter a urządzenie nie będzie poprawnie pracować.
    > Druga sprawa w tym przypadku szkoda portów eth, bo ich tam poprostu nie zbywa
    > a wstawiac switcha to kolejne ogniwo do padnięcia.
    > Także będę drążył temat od strony bezprzewodowej. Nic chyba muszę przekopać
    > się przez opisy modułów i wybrać coś co moim skromnym zdaniem będzie
    > najlepsze, a jak nie podpasuje to następne.

    Ja nie wiem dokładnie, jak to działa, ale czy taka liczba reseterow jak liczba
    kart, nie załatwi sprawy?
    Ogólnie temat wszelkich reseterów sieci jest często poruszany i znany, więc
    pewnie są dobre rozwiązania.
    Inna kwestia, to twierdzenie niektórych, że dobry sprzęt się nie zawiesza
    nigdy...
    --
    Pozdr
    EM