  • 11. Data: 2013-03-02 14:47:32
    Temat: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-02 13:50, Rabarbar pisze:

    > tylko te ceny tylko się różnią :P
    >
    > bo u nas sprzedają duże pudła 29-32 za 500zł LOL

    Gadasz bzdury. Można dostać po 100 zł.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 12. Data: 2013-03-02 15:13:08
    Od: Rabarbar <t...@i...pl>

    > Gadasz bzdury. Można dostać po 100 zł.

    nie twierdze że są takie oferty ale zdecydowana większość to nie 5 euro

    http://tablica.pl/elektronika/telewizory/?all_catego
    ries=1

  • 13. Data: 2013-03-02 15:49:44
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-03-02 15:13, Rabarbar pisze:

    > nie twierdze że są takie oferty ale zdecydowana większość to nie 5 euro
    >
    > http://tablica.pl/elektronika/telewizory/?all_catego
    ries=1

    Śmieszne. Na Gumtree też przeważają ceny rzędu 300 zł. I to są serwisy
    społecznościowe. Na Allegro znacznie łatwiej znaleźć za 100-150 :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 14. Data: 2013-03-02 15:57:13
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Mar, 11:18, Rabarbar <t...@i...pl> wrote:
    > ...zauważyłem gigantyczny wysyp telewizorów kineskopowych na
    > allegro/tablicy/gumtree, czy ktoś to jeszcze kupi :P ?

    A może by tego nakupić, zachomikować w jakiejś stodole i poczekać 30
    lat? Może będzie warte nieco więcej ;)

    L.

  • 15. Data: 2013-03-02 16:22:25
    Od: "Ateista" <a...@a...org>

    Użytkownik "abc" <...@...s> napisał w wiadomości
    > normalnie to nie, ale że sprzedaje tusk to chętnych będzie multum...

    Znam pewnego pana, który ma telewizje. Z racji swoich poglądów oraz
    interesów finansowych nie do końca jasnych (a i do początku), nie może
    dostać koncesji na platformę cyfrową.
    Ma z kolei doświadczenie w sprzedży dekoderów i odbiorników FM nastrojonych
    na stałe. Pewnie zwietrzył geszeft, bo reprezentuje grupę zawodową robiącą
    geszefty na wszystkim.
    I to by było na tyle w grupie "elektronika".

  • 16. Data: 2013-03-02 16:23:08
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-03-02 11:18, Rabarbar pisze:
    > ...zauważyłem gigantyczny wysyp telewizorów kineskopowych na
    > allegro/tablicy/gumtree, czy ktoś to jeszcze kupi :P ?

    Ja to widzę od odwrotnej strony, co za idioci sprzedają, skoro wystarczy
    dekoder za 90 zł.

  • 17. Data: 2013-03-02 17:44:03
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-02 15:57, Lisciasty pisze:

    > A może by tego nakupić, zachomikować w jakiejś stodole i poczekać 30
    > lat? Może będzie warte nieco więcej ;)

    Pod warunkiem, że inni nie wpadną na taki pomysł. Stara elektronika
    jeśli już coś jest warta, to głównie dlatego, że niewiele urządzeń
    przetrwało. Popatrz na przedwojenne radia - niektóre chodzą na akcjach w
    cenach liczonych w tysiącach zł. Odbiornik powojenny, późniejszy o
    dekadę kupi się za 100-200 zł. Skąd taka różnica? A no w czasie okupacji
    i na krótko po "wyzwoleniu" za posiadanie radia można było zapłacić głową...

    Poza tym w stodole sprzęt raczej się za dobrze nie przechowa. Można
    owinąć folią, ale pewnie po pięćdziesięciu latach i tak trzeba by zrobić
    generalny przegląd. A naprawianie (względnie) współczesnego telewizora
    to nie to samo co przywrócenie do życia lampowego Rubina. ;)

  • 18. Data: 2013-03-02 17:49:20
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    > Ja to widzę od odwrotnej strony, co za idioci sprzedają, skoro wystarczy
    > dekoder za 90 zł.

    Dekoder do telewizora CRT to taka prowizorka. Co z tego, że będzie się
    dało oglądać cyfrowe programy, skoro otrzymana jakość będzie stanowiła
    zaledwie ułamek możliwości technologii DVB-T?
    Wielu ludzi zapewne odciągało decyzję o zakupie nowego telewizora. Teraz
    mają przynajmniej argument do zaprezentowania sceptycznej żonie (albo
    nawet samemu sobie) - stary TV w końcu i tak przestanie działać.

  • 19. Data: 2013-03-02 18:24:22
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > (w Irlandii kupując elektronikę jest doliczany niewielki
    > podatek "od środowiska", potem można spokojnie za darmo zawieźć
    > TV do utylizacji). To, co zobaczyłem to jak z filmu Wall-e

    W PR... tfu, w PL też.
    Przem

  • 20. Data: 2013-03-02 18:48:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze tak:

    > Ja to widzę od odwrotnej strony, co za idioci sprzedają, skoro
    > wystarczy dekoder za 90 zł.

    Ludzie chcą pozbyć się pudła i mają nadzieję na niższe rachunki za prąd
    jeśli tv chodzi non stop.

    --
    Piter