-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eterna
l-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
Date: Sat, 24 May 2014 13:27:07 -0500
Organization: prywatna
Lines: 1
Message-ID: <llqo8m$f9c$1@dont-email.me>
References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <ll64i0$8um$1@dont-email.me>
<ll64sq$pcg$2@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<ll8j4i$8qi$1@node1.news.atman.pl> <ll8jl3$vlu$1@usenet.news.interia.pl>
<ll8lug$bol$1@node1.news.atman.pl> <ll8n9u$kv3$1@node2.news.atman.pl>
<llb2sj$qj0$1@dont-email.me> <llbi4v$ca9$2@node2.news.atman.pl>
<llbku2$b8u$1@dont-email.me> <lld1b1$q5e$1@node2.news.atman.pl>
<llde6m$89f$1@dont-email.me> <lldigf$cd1$2@node2.news.atman.pl>
<lle60b$n1q$1@dont-email.me> <llf3h7$ra1$1@node2.news.atman.pl>
<llgrdm$6pq$1@dont-email.me> <lli7pn$tdp$1@node2.news.atman.pl>
<lli9gq$ecc$5@dont-email.me> <llijqu$9cv$1@node2.news.atman.pl>
<llkbjn$n0l$2@dont-email.me> <llknop$b45$1@node2.news.atman.pl>
<llkpeb$n0l$6@dont-email.me> <llljmc$6sv$2@node2.news.atman.pl>
<llloqj$8v7$1@dont-email.me> <llpsv6$bi3$1@node2.news.atman.pl>
<llqc4u$noh$1@dont-email.me> <llqdhc$ir5$1@node1.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 24 May 2014 18:26:30 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
logging-data="15660";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/QkEbqiQdVfN42SXhProIx"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <llqdhc$ir5$1@node1.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:mK6HZ2jwp+PonR9gATZPvq7rv/s=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533858
[ ukryj nagłówki ]"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
news:llqdhc$ir5$1@node1.news.atman.pl...
> Dnia 2014-05-24 16:59, Użytkownik Pszemol napisał:
>
>>>>> To zrób Przemolowi bo jemu się zdaje że wiki jest równie wiarygodne
>>>>> jak
>>>>> encyklopedia papierowa.
>>>>>
>>>> nie jest. Jest bardziej wiarygodna. To juz naukowcy ustalili.
>>>> W papierowej, nie dość, że nieaktualna, to musisz wierzyć, ze ją dobrze
>>>> napisali. W wiki masz linki do źródeł i blbliografii
>>>>
>>> W dyskutowanym przypadku nie ma linków tylko powołanie się
>>> na publikację papierową w której piszą o wynikach testów.
>>> Problem w tym że ja takie wyniki czytałem i były inne niż
>>> piszą w wikipedii.
>>
>> "Takie" czytałeś czy te konkretne wyniki czytałeś?
>
> Jakbym czytał te konkretnie to treść była by taka sama,
> pod warunkiem że ktoś gdzieś po drodze nie popełnił pomyłki.
No właśnie o to mi chodzi... Najpierw piszesz że widziałeś
wynik TYCH testów a teraz piszesz że widziałeś wyniki TAKICH
testów, czyli nie tych samych... A to jest jednak różnica.
Przypominam wcześniejszą wymianę zdań z Tobą:
>>>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbinka_Kowalskiego
>>>
>>> Internet jak pamiętnik, wpiszesz w nim każdą głupotę.
>>
>> Co konkretnie nazywasz głupotą w tej notatce na wiki?
>> Podważasz prawdziwość badania jej przez Ośrodek
>> Badawczo-Rozwojowy Samochodów Osobowych FSO?
>> Czy może to, że w ogóle były nieprzemyślane nawet
>> od teoretycznej strony, bo nie działały tak jak sobie
>> wyobraził ich działanie autor "wynalazku"?
>
> Nieprawda jest to zdanie:
> "W publikacji "Usprawnienia Poloneza" przytoczono wyniki testów
> turbinki przeprowadzone przez Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Samochodów
> Osobowych FSO, zainstalowanej na nowym silniku 1.5 OHV wyposażonym
> w elektroniczny zapłon i układ zubażający mieszankę paliwową.
> Stwierdzono że silnik wyposażony w turbinkę legitymuje się gorszymi
> osiągami, większą emisją spalin oraz większym zużyciem paliwa czego
> przyczyną było powstawanie filmu paliwowego na ściankach kolektora
> dolotowego, spowodowane przez turbinkę która zamiast rozbijać
> kropelki paliwa, rozpryskiwała je na ściankach."
>
> Akurat widziałem wynik tych testów i był zdecydowanie inny.
> Niewykluczone że to zdanie odnosi się do innych przeprowadzonych
> na maszynie z jakimiś przebiegiem, ale wypadało by taką
> informację zamieścić a nie udawać że to było jedyne badanie.
A więc widziałeś wyniki TYCH testów czy jakichś innych takich/podobnych?
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.14 13:20 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=