-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
Date: Fri, 16 May 2014 22:37:34 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <ll5suk$h07$1@node1.news.atman.pl>
References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
<lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<lknh0l$gan$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <lkni1q$nre$1@node2.news.atman.pl>
<lkoneo$ou9$1@dont-email.me> <lkop2i$t57$1@usenet.news.interia.pl>
<lkovul$6j1$1@node1.news.atman.pl> <lkpcl3$m6s$1@dont-email.me>
<ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl> <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 89-68-250-55.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1400272660 17415 89.68.250.55 (16 May 2014 20:37:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2014 20:37:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <ll5k7a$gj3$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533181
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-05-16 20:08, Pszemol pisze:
> "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com> wrote in message
> news:ll5cep$d53$1@node2.news.atman.pl...
>> W dniu 2014-05-12 04:46, Pszemol pisze:
>>> Nigdy nie miałem auta z turbo... kiedyś jechałem jednym takim
>>> passatem CC z turbo i wiem, że się to mu włącza tak powyżej
>>> 2500 obrotów.
>>
>> Powtarzasz klasyczną głupotę "znafcuff" samochodów. Zobacz sobie
>> gdzieś schemat turbosprężarki i odpowiedz sobie na pytanie, co tam
>> miałoby się włączać przy jakichś obrotach? Są spaliny- turbina się
>> obraca.
>
> Skąd więc wyczuwalny skokowy przyrost mocy w czasie jazdy?
Kiedyś w warsztacie zapomnieli mi założyć rury między turbosprężarką a
intercoolerem. Silnik był niemożliwie ospały, ale miał dokładnie taką
samą charakterystykę - powyżej 2000 rpm zaczynał rwać, oczywiście
słabiej, ale rwał. Więc odpowiedź jest oczywista - taką ma silnik
charakterystykę. Turbo potrafi jedynie podbić niutonometry i konie, ale
proporcjonalnie do pierwotnej charakterystyki.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.14 22:55 anacron
- 16.05.14 23:06 Tomasz Wójtowicz
- 17.05.14 00:48 Pszemol
- 17.05.14 00:53 Tomasz Wójtowicz
- 17.05.14 06:32 Pszemol
- 17.05.14 10:58 Tomasz Wójtowicz
- 17.05.14 18:53 WS
- 17.05.14 23:08 Tomasz Wójtowicz
- 17.05.14 23:17 Adam
- 17.05.14 23:56 Tomasz Wójtowicz
- 18.05.14 00:19 RadoslawF
- 18.05.14 21:49 Pszemol
- 19.05.14 02:10 RadoslawF
- 19.05.14 02:58 Pszemol
- 19.05.14 10:06 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=