eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowegoRe: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Date: Wed, 14 May 2014 07:46:54 -0500
    Organization: prywatna
    Lines: 4
    Message-ID: <lkvoi6$h0d$1@dont-email.me>
    References: <lkmi66$g1l$1@dont-email.me> <536f325f$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lknc5f$i79$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lknrsq$ur7$1@node1.news.atman.pl> <lknsf4$i2c$1@dont-email.me>
    <lknu4r$1l2$1@node1.news.atman.pl> <lknulv$228$1@dont-email.me>
    <g...@n...chmurka.net> <lkt285$rdr$1@dont-email.me>
    <g...@n...chmurka.net>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 14 May 2014 12:45:58 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="46b7e28c0c9ab43db7ba4da3f4414a28";
    logging-data="17421";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18b5Ds3QLLa7A+RUJpT/fNM"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:DJ0fQib467bIaVRmnE8ah7M2v+E=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532914
    [ ukryj nagłówki ]

    "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> wrote in message
    news:gof.pms.1400054787@news.chmurka.net...
    > Pszemol <P...@p...com> wrote:
    >
    >> A nie zostało jakiegoś brudu ze starego filtra na obudowie
    >> silnika? Stara uszczelka czy coś? Była czysta, gładka powierzchnia?
    >
    > Czysta, gładka powierzchnia, a uszczelka zwilżona olejem. Fakt że
    > trudny dostęp i ciężko było dokręcić mocno ręką.

    No rozumiem, ale cały dowcip polega na tym, że honda swoje
    filtry wcale nie każe dokręcać "mocno", nawet ręką...
    Honda daje instrukcję aby po zetknięciu się uszczelki z obudową
    silnika zrobić tylko 3/4 obrotu i koniec. To nawet nie jest mocno.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: