eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d5a84e5$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d5a84e5$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Tue, 15 Feb 2011 14:56:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110214-1, 2011-02-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 28
    Message-ID: <4d5a8617$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.105.187
    X-Trace: 1297778199 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2440 178.42.105.187:51068
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350221
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Załóż lepsze amortyzatory, z lepszym tłumieniem.

    Same amorki to chyba zbyt mało, od początku auto wydawało mi się za niskie
    pod tym względem.
    Chcę mieć opcję zdecydowanie wyższą.

    >Te co masz są już pewnie
    > dość mocno zużyte, więc podczas np. zjeżdżania z krawężnika przód Ci
    > lekko przysiada i uderzasz osłoną.

    Nie, to nie to - chodzi o samo podjeżdżanie do krawężnika, gdy chcę przy nim
    zaparkować prostopadle.
    Albo choćby dziury na polnej drodze, o bryłach śniegu, nad którymi inni
    przejeżdżają, a ja je zaliczam nie wspominając.

    >Kolejna kwestia to zużyte elementy
    > metalowo-gumowe -- to też obniża lekko zawieszenie. No i oczywiście
    > sprężyny -- z czasem też "siadają".

    Wszystko prawda, ale nie o tym chciałem - nie chcę powrotu do standardu,
    tylko ewidetnego podwyższenia, najlepiej z możliwością regulacji.
    Da się bez wymiany połowy zawieszenia?
    Czy oprócz amortyzatorów i sprężyn trzeba pozmieniać też coś więcej
    (wahacze, stabilizatory czy co tam jeszcze jest w zawieszeniu
    wielowahaczowym)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: