  • Data: 2023-01-13 15:50:16
    Temat: Re: Zastosowanie ChatGPT tutaj
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał(a):

    > Bo są różne. Trudno się dziwić, że sprzeczne, w końcu niektóre dziedziny
    > nie są trudne do prawidłowego ogarnięcia wklejkami z googla. Referat o
    > "wpływie czyjejś myśli na czyjeś zachowania w konteście czegośtam" są
    > trudne do odnalezienia od strzału, wymagają wielopoziomowej wiedzy i są
    > widoczne w ChatGPT w postaci prawniczego lania wody w apelacji. I
    > najwidoczniej je widać. Podobnie, jak ja widzę lanie wody w
    > wygenerowanym kodzie.

    Spójrz na liczbę zwykłych automatów/robotów w różnych państwach:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Automatyzacja-znowu
    -przyspiesza-5-wykresow-ktore-warto-zobaczyc-8220837
    .html

    I połącz z tym:
    https://groups.google.com/g/pl.pregierz/c/4HINUqw_ub
    s/m/1l9So70KAQAJ

    Coby Elon Musk trzepa na tym kasiorę jego automat nie musi klepać kodu na xilinksy.
    Po mojemu nawet nie może, bo xilinxy, altery czy inne lattice odpowiadają za
    bezpieczeństwo.
    Masz za duże wymagania. To to nie może stać się narzędziem do deszyfrowania kluczy
    pisania kraków na programy.

    Gógiel od kilku lat idzie w wycinanie co niektórych treści/linków, Nvidia wprowadza
    już układy
    w których blokuje możliwość kopania kryptowalut.