    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zastoj
    Date: Sat, 31 Jan 2015 12:20:15 +0100

    news:slrnmcnlbh.ksc.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Jeśli 100 mega po przystępnej cenie, to nie mam nic przeciwko temu. Nawet

    A 50 po jeszcze przystępniejszej...

    > jeśli ta jedna ciotka, a do tego cały chór wujów zrzuci się po
    > pięćdziesiąt
    > groszy na to, by ktoś *potrzebujący* też miał taką prędkość -- to nie
    > widzę
    > w tym niczego złego, żadniej "niesprawiedliwości społecznej". Tak to w
    > moim
    > przekonaniu powinno działać.

    I wtedy działka pomiędzy w grupie. Jak za czasów SDI, zanim się TPSA
    skapnęła, że jeden bierze i dzieli na iluś-tam i nie zabrniła takich praktyk
    w regulaminie.
    Wtedy tak, ciotka płaci ile by chciała, bo i tak przecież nie nawija z
    bratankiem, czy siostrzenicą 24/7/365(366), a jak syn sąsiada zechce
    pociągnąć najnowszego Terminatora, czy Wiedźmina, to włala, co najwyżej
    grupa umawia się na takie sytuacje (niekoniecznie zresztą), jeśli ktoś ma
    zamiar przyssać się do łącza na "grubszą potrzebę". Ale to jednak jest "nie
    tylko moje", co może ciotce odpowiadać, ale już ja, wolałbym mieć takie
    łącze tylko dla siebie, albo co najwyżej z 1 sąsiadem, który mi za necik (po
    WiFi) odpali miesięcznie czteropak browca (który wspólnie obalimy). Ale tu z
    kolei op może mieć wąty... i ma...
    Gigakablówka z N(i)etii, kuszą cenami i prędkościami, ale wydmuch mają
    nikczemny. Już wolę dołożyć w UPC i mieć, jak mam (150/10), a może i uda mi
    się zmienić na 250/20, to już dało by się nawet te filmiki wypychać na YT,
    mam parę fajnych rzeczy, osobiście skamerowanych. Liczę też na to, że UPC
    ponownie rąbnie się jak kiedyś - miałem sobie łącze 5/0.5, ale za niewielką
    dopłatą zrobiłem 5/1. Było w ofercie też 10/1, które pewnego czasu
    przerobiono na 20/2. I zapewne, aby poszło szybko i łatwo, lecieli po
    łebkach i tam, gdzie spływ był 10, zrobili 20, a tam, gdzie wydmuch 1,
    zrobiono 2. Jako, że po łebkach, na zwiększenie wydmuchu załapało się także
    moje łącze i przez spory czas miałem 5/2. Sprawdzałem, podstawowa wersja
    łącza nadal była 5/0.5...

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you