    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Zastoj
    Date: Fri, 30 Jan 2015 20:03:13 +0100

    ACMM-033 napisało:

    > Jeśli jedno, to wiadomo. Ale ziarko do ziarka... Jak musiałem kiedyś
    > przepierdzielić tak ze 60 giga, bo coś dobierałem, to już tak fajnie nie
    > było.

    No to "zwałaszcza jak gigabajtów kupa". O to tylko mi chodziło. A nie
    "zwłaszcza jak ISO".

    > I w sumie wyjdzie na to, że Ciocia Krysia, chcąc zajrzeć sobie na stronkę
    > jakiegoś babskiego forum i pogadać raz na tydzień z siostrzeńcami przez
    > "Skajpa", to będzie musiała brać te 80 czy ile tam mega, albo... Ja uważam,
    > że jeśli Cioci wystarczy 10 Mbit, a wciska się jej więcej (za co oczywiście
    > trzeba uiścić), to jest nie fair. Czyli - bierzesz ciotka stówę, albo
    > podetrzyj się ogłoszeniem...

    Jeśli 100 mega po przystępnej cenie, to nie mam nic przeciwko temu. Nawet
    jeśli ta jedna ciotka, a do tego cały chór wujów zrzuci się po pięćdziesiąt
    groszy na to, by ktoś *potrzebujący* też miał taką prędkość -- to nie widzę
    w tym niczego złego, żadniej "niesprawiedliwości społecznej". Tak to w moim
    przekonaniu powinno działać.

    --
    Jarek