    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zastoj
    Date: Fri, 30 Jan 2015 19:17:52 +0100

    news:slrnmcngu3.hmj.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Zwłaszcza?! Pełne DVD, to przy tej prędkości około pięciu minut. Biorąc

    Jeśli jedno, to wiadomo. Ale ziarko do ziarka... Jak musiałem kiedyś
    przepierdzielić tak ze 60 giga, bo coś dobierałem, to już tak fajnie nie
    było.

    > pod uwagę, że ISO przydaje się głównie wtedy, gdy chce się je wypalić
    > i na przykład zbootować w innym komputerze, to ten czas gubi się wśród
    > czaów potrzebnych na inne czynności. Mnie nawet przy moich 20 Mbps czas
    > na ciągnięcie obrazów płyt się nie dłuży.

    W sumie rzadko idzie szybciej. Ale już coraz mniej trafia się na zatory na
    łączach i wysycenie staje się coraz bardziej prawdopodobne. Ja resztą swoje
    150 już nieraz wysyciłem.
    I to jeszcze pół biedy. Ale jak trzeba było filmik 3.4 GB (tyle ma, jak full
    HD wykręcę pełne możliwe 30 minut) wypuścić w sieć, to już zdeka zaczęło
    być, delikatnie mówiąc, przydługie.

    > To jest jakies pieprzenie w bambus, te dyrektywy unijne, że na przykład
    > "80 procent gospodarstw domowych ma mieć dostęp do sieci o prędkości
    > przynajmniej 250 Mbps". A co kurna z pozostałymi dwudziestoma procentami,
    > ja się pytam? W naszych realiach usłyszą pewnie: BMT.

    I w sumie wyjdzie na to, że Ciocia Krysia, chcąc zajrzeć sobie na stronkę
    jakiegoś babskiego forum i pogadać raz na tydzień z siostrzeńcami przez
    "Skajpa", to będzie musiała brać te 80 czy ile tam mega, albo... Ja uważam,
    że jeśli Cioci wystarczy 10 Mbit, a wciska się jej więcej (za co oczywiście
    trzeba uiścić), to jest nie fair. Czyli - bierzesz ciotka stówę, albo
    podetrzyj się ogłoszeniem...

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you