  • Data: 2016-09-14 10:35:02
    Temat: Re: Zasilanie wzmacniacza mikrofonowego
    Od: John Smith <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14-09-2016 09:45, wchpikus wrote:

    > Sprawdziłem, wywalenie c nie wiele pomogło.
    > Dzis złożę ten filtr, zobaczymy.

    No, to znaczy, że zakłócenia są w zakresie wyższych częstotliwości
    akustycznych (strome zbocza) lub też masz zakłócenia typu burst.
    Wstaw zasilacz liniowy, jak zaleciłem.
    Jeśli nie pomoże, wstaw filtr typu LC, gdzie L to dławik ferrytowy,
    przed stabilizatorem.
    Generalnie walcząc z zakłóceniami, jako podstawowego przyrządu
    używa się oscyloskopu, bez niego to wróżenie z fusów.
    Pomaga też analiza teoretyczna w programach typu PSPICE.
    Jeżeli jako zasilania używasz zasilacza z komputera PC np. USB, to
    składam moje
    wyrazy współczucia.
    K.