    Subject: Re: Zasilanie w gniazdku zapalniczki
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 26 May 2017 13:39:29 +0200

    W dniu 2017-05-25 o 11:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Nie tylko koreancom, w oplu tez tak mam.

    W Vectrze nie było. Radio, zapalniczka podświetlenie schowka itd nie
    wymagały kluczyka w stacyjce.

    > Radio to osobny problem, tu wiecej samochodow ma rozne cuda.
    >
    > Co do zapalniczki ... poza rozladowaniem aku przez
    > ladowarke/kamere/lodowke, to teraz jeszcze dochodzi ryzyko zaplonu
    > telefonu czy innego urzadzenia.
    > W samochodzie na sloneczku potrafi sie ~80C zrobic, a niektore modele
    > potrafia sie zapalic i w 20 C :-)
    >
    > J.

    Nie tylko radio, koreański idiota umyślił sobie również aby do gniazdka
    w bagażniku (zasilanie np lodówki) również potrzebny był kluczyk w
    stacyjce.

    Co ma piernik do wiatraka, jak można odłączać prąd do podstawowych
    gniazdek bo mogłaby zaistnieć sytuacja że jakieś podłączone zewnętrzne
    urządzenie mogłoby rozładować akumulator?