  • Data: 2015-11-17 10:33:38
    Temat: Re: Zasilanie 24V -> -5V +5V
    Od: taurus <_...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-16 13:57, EM wrote:
    > Może słabe kondensatory po prostu. Pewnie powinny być jakieś
    > X7R. A jak nie to może pomoże dodatkowy kondensator na wyjściu.
    > Oczywiście zakładając, że ta pompa nie jest przeciążona.

    Udało mi się nieco ustabilizować to napięcie -5V, problemem
    jest dosyć znaczna impedancja wyjściowa ~70R. Po doklejeniu
    10uF na wyjściu tętnienia spadły do ~200mV. Jak będzie jeszcze
    za dużo to wymienię na układ o niższej impedancji.

    Pozostaje jeszcze kwestia zejścia z 24V na 5V, może jeszcze ktoś
    ma na to pomysł? Stabilizator daje rade ale jest mocno ciepły.

    --
    taurus