  • Data: 2015-02-01 01:50:54
    Temat: Re: Zasilacze
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-31 o 22:28, (c)RaSz pisze:
    > Użytkownik "2late" <d...@w...pl> napisał w
    > :
    > : Sprawdzalem na urzadzeniach, sprawdzalem w manualach, nie bylo. Wszystkie
    > : trzy zasilacze sa APD - Asian Power Devices.
    > : Moze i nic sie nie stanie na krotka mete ale mam zamiar podlaczyc to
    > :
    >

    > hm, mam pewien pomysł, ale nie jestem pewien czy się "psu-da" ;)
    >
    > Potrzebny do tego będzie czuły amperomierz, no i spoooro samozaparcia, aby tak
    > postąpić:
    >
    > 1.. Wybierasz najtęższy zasilacz, i nie wtryniając go w obudowę (aby było
> [...]

    Ale z czym do ludzi, to są zasilacze zewnętrzne mające _tylko_ 12V, jak
    chcesz to w kompie podłączyć, poza tym 12V i 3A do kompa? Nie wiem, co
    by zadziałało, chyba tylko napęd i otwarcie szuflady w nim.

    Jak już, to bierze się najmocniejszy zasilacz, szeregowo podłącza
    amperomierz - nie musi być super czuły - z marketu za 10zł wystarczy i
    podłącza po kolei do każdego sprzętu - największe zużycie powinno być na
    starcie i wtedy wiadomo co i jak.