  • Data: 2012-05-27 18:55:40
    Temat: Re: Zasilacz zaabiłem. Polcećcie nowy
    Od: "Hans Kloss" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bezpiecznik?

    nie bardzo, bo 5V jest. pozatym rozebrałem zasilacz, części elektroniczne tak
    upakowane że nic nie widać. nawet jakaś mniejsza płytka jest prostopadle do
    głównej ( zniej wychodzi zielone 5V) ale bezpiecznika nie znalazłem. Gdzie
    może być? W sensie na schemacie - bo jak zaraz na wejściu 230V to na bank
    niema bezpiecznika