  • 1. Data: 2011-03-22 18:06:34
    Temat: Zasilacz w PC-ie sam się wyłącza
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Witam
    Padła mi płyta główna w starym PC-ie, kupiłem
    inną byłem u człowieka i widziałem jak działa.
    Niestety u mnie po paru minutach się wyłącza i to
    tak że nie można jej włączyć guzikiem, trzeba całkiem
    wyłączyć kompa odczekać chwilę i się włączy,
    czasami pochodzi 20minut czasmi krócej.
    Wk....jące jest to bo ani windy nie mogę zainstalować
    ani linuksa, co ciekawe jak testowałem pamięci
    to chodziła godzinę, i sam ją wyłączyłem.
    Zasilacz wygląda dobrze, kondesatory ok,
    typ Deer 400W, płyta to ASRock K7Upgrade-880,
    procek Athalon Barton 2600, wszystko na domyślnych
    ustawieniach.
    Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-03-22 23:04:50
    Temat: Re: Zasilacz w PC-ie sam się wyłącza
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    >Zasilacz wygląda dobrze, kondesatory ok,
    >typ Deer 400W, płyta to ASRock K7Upgrade-880,

    Zasilacze Deer mają dość złą opinię. Tej płycie też nie wróżę nic dobrego
    skoro ma około 6-7 lat to już sprzęt mocno wyzłomowany.

  • 3. Data: 2011-03-23 08:29:33
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zasilacze Deer mają dość złą opinię.

    Ktoś kiedyś napisał, że nazwa zasilacza nakierowana na grupę kliencką ;)

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-03-23 08:31:11
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-03-2011 o 00:04:50 Doxent <d...@g...pl> napisał(a):

    > Zasilacze Deer mają dość złą opinię. Tej płycie też nie wróżę nic
    > dobrego skoro ma około 6-7 lat to już sprzęt mocno wyzłomowany.
    No zgadza się ale nie chcę wyrzucać tego kompa, wymiana płyty na inną
    to nowy procek, ram, grafika, dysk, za duże koszty.
    A co do zasilacza to chodził 8 lat i w środku wygląda jak nówka,
    kondesatory nie spuchniete napięcia ok.
    Zastanawia mnie płyta bo jak się wyłączyła to sprawdzałem miernikiem
    PS-ON i jak naciskałem guzik to tam cały czas było +5V, a powinno pojawiać
    się prawie 0, a tak się nie działo, co ciekawe u tego człowieka ona
    działała.
    Tylko że był dużo słabszy procek.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-03-23 10:22:55
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Odpowiedź jest prosta, chcesz zaoszczędzić ale jak by zasilacz zabrał ze
    sobą na tamten świat komponenty komutera to już byłaby rozpacz. 8 lat to
    jednak dużo i ja nie patrzyłbym na napięcia tylko zainwestował w nowy
    zasilacz.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-03-23 15:08:47
    Od: "Robert" <r...@t...pl>

    A dobrze założyłes radiator na procka?

  • 7. Data: 2011-03-23 19:31:59
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-03-2011 o 16:08:47 Robert <r...@t...pl> napisał(a):

    > A dobrze założyłes radiator na procka?
    No pewnie :) zresztą jak działał to po zerowaniu wchodziłem do
    biosu i sprawdzałem temp, wszystko w normie, nie przekraczała 52st.
    Co do zasilacza, patrzyłem do środka, kondesatory ma nówki,
    niewydmuchane, ani śladu wybrzuszenia, nie chce mi sie wierzyć
    że to on, bardziej mi się płyta niepodoba.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2011-03-23 20:10:54
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 23.03.2011 20:31, janusz_kk1 pisze:
    > niewydmuchane, ani śladu wybrzuszenia, nie chce mi sie wierzyć
    > że to on, bardziej mi się płyta niepodoba.

    Proste -- to sprawdź z innym zasilaczem. Jak będzie działać,
    to będziesz musiał uwierzyć, a jak się będzie działo to sa-
    mo, to będzie trzeba szukać winy gdzie indziej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 9. Data: 2011-03-24 11:59:33
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-03-2011 o 21:10:54 Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    napisał(a):

    > Proste -- to sprawdź z innym zasilaczem. Jak będzie działać,
    > to będziesz musiał uwierzyć, a jak się będzie działo to sa-
    > mo, to będzie trzeba szukać winy gdzie indziej.
    No właśnie w tym problem że innego nie mam, i pożyczyć
    nie mam gdzie.

    --
    Pozdr
    JanuszK