  • Data: 2013-12-03 03:27:48
    Temat: Re: Zasilacz transformatorowy vs impulsowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik J.F. napisał:

    >Co nie oznacza że jest to bezpieczna ilość.

    Generalnie wlasnie to oznacza. Ba - jak nalezy rozumiec nawet wieksze
    ilosci nie bardzo szkodza
    (bo jakby stwierdzono ze szkodza, to by obnizyli te norme)

    Ale bardziej mi chodzilo o to ze dla arsenu jest to podobna liczba.
    Tylko 5x wieksza.

    >do 5mg, obejrzyj cały ten film.

    Do, wiec niektore mniej. Zreszta mozna wyczytac ile.
    No i teoretycznie wszystkie trafiaja do zakladu utylizacji swietlowek
    :-)

    >Tylko że to nie jest czysty arsen, ponadto białe LED go nie
    >zawierają.
    >http://en.wikipedia.org/wiki/Led#Colors_and_materia
    ls

    I to jest pocieszajace.
    Tylko ze gal tez nie jest calkiem obojetny.

    >w formie gazowej rtęć jest najgroźniejsza.

    W zamknietym pokoju.
    Z wysypiska odparuje bez szkody.
    A co ciekawe - rtec jest tez w weglu. Elektrownie sporo jej
    wypuszczaja przez komin.
    Teoretycznie znacznie wiecej zasilajac zarowke, niz zawiera
    swietlowka.

    J.