  • Data: 2013-05-12 21:29:03
    Temat: Re: Zasilacz sieciowy do Raspberri Pi B
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-09 08:00 Dariusz Dorochowicz napisał(a):

    > Może kabelek cienki? A może polimer ma dużą rezystancję?

    Po kilku dniach okazało się, że Raspberry z tym zasilaczem wcale nie
    działa zbyt dobrze. :( Co jakiś czas resetuje się część sieciowa (gaśnie
    na chwilę dioda LINK) a potem DHCP automatycznie już nie wstaje. Co za
    szajs - nie mogli dać normalnego gniazdka DC 2,5/5,5 które łyka
    bezproblemowo i kilka A?

    Złącze micro USB i tak nie jest wykorzystywane do transmisji danych
    protokołem USB więc pomysł na takie gniazdko wydaje się być średnio
    trafiony.

    Przerzucę się na zasilacz od routera (5V 2A z porządnym kablem + mały
    dolutowany kawałek z wtyczką microUSB) i zewrę bezpiecznik polimerowy na
    wejściu. Zobaczymy jak będzie w takiej konfiguracji.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/