    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zasilacz do laptopa.
    Date: Wed, 21 May 2014 13:16:36 +0200

    Oryginalny zasilacz HP powienien mieć w komplecie przejściówkę z wtyczki grubej z
    pinem ("szpilką") na cienką bez pinu.
    Przy czym dla mnie "gruba" moża dla Ciebie być "bardzo małą średnicą".
    Fizycznie do HP pasuje wtyk od zasilacza Della, ale całość co dziwne nie działa
    (zapewne przez sygnalizację przez ten środkowy pin).

    Oryginalne zasilacze HP były strasznie wielgachne i ciężkie, raczej kupiłbym coś
    aftermarket przez Amazon z dostawą z Hongkongu/Chin
    (kupiłem taki do Panasonica i jestem super zadowolony, jest o połowę lżejszy od
    oryginalnego zasilacza).

    -----
    > Gniazdo wejściowe w ww. laptopie ma bardzo małą średnicę i najprawdopodobniej w
    końcówce zasilacza będzie bolec.