  • 31. Data: 2020-08-28 16:29:25
    Temat: Re: Zasilacz buforowy w ładnej obudowie
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 28/08/2020 15:27, Cezar wrote:

    > poszukał bym coś w sklepach co sprzedają "profesjonalny" sprzęt Wifi, np
    > takie coś:
    >
    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/8096/power-walker-u
    ps-zasilacz-buforowy-dc-12v-22a-30w.html

    lub to:
    https://www.cyberbajt.pl/produkt/9726/mikrotik-mups-
    poe-injector-z-mozliwoscia-pracy-bu.html

  • 32. Data: 2020-08-28 16:35:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 16:28, Irokez wrote:
    > Widział ktoś Li-Poly cylindryczne?

    https://www.electrokit.com/en/product/battery-lipo-1
    8650-cell-3-7v-2200mah/

    https://www.electronicscomp.com/3.7v-2600mah-lipo-ba
    ttery-18650-model-samsung

  • 33. Data: 2020-08-28 16:37:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 16:29, Cezar wrote:
    ps-zasilacz-buforowy-dc-12v-22a-30w.html
    > https://www.cyberbajt.pl/produkt/9726/mikrotik-mups-
    poe-injector-z-mozliwoscia-pracy-bu.html

    Dzięki, rozejrzę się.

  • 34. Data: 2020-08-28 17:01:23
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 16:35, heby pisze:

    > https://www.electrokit.com/en/product/battery-lipo-1
    8650-cell-3-7v-2200mah/

    > https://www.electronicscomp.com/3.7v-2600mah-lipo-ba
    ttery-18650-model-samsung

    Jakaś ściema:
    Karta Samsunga: Specification of productfor Lithium-ion Rechargeable
    CellModel : ICR18650-26F
    https://docs-emea.rs-online.com/webdocs/15d2/0900766
    b815d2388.pdf

    --
    Irokez

  • 35. Data: 2020-08-28 17:05:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > https://www.electrokit.com/en/product/battery-lipo-1
    8650-cell-3-7v-2200mah/

    > https://www.electronicscomp.com/3.7v-2600mah-lipo-ba
    ttery-18650-model-samsung

    a tu JA-18650 z pierwszego linka:
    https://www.directindustry.com/prod/j-electronics-ch
    ina/product-54700-651193.html

    --
    Irokez

  • 36. Data: 2020-08-28 17:30:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2020 17:01, Irokez wrote:
    > Jakaś ściema:

    Bardzo możliwe.

  • 37. Data: 2020-08-30 10:48:45
    Od: Jary <q...@r...pl>

    W dniu 2020-08-28 o 16:14, heby pisze:
    > To nie jest na widoku. To jest w ... powiedzmy ... szafie. W wyniku
    > różnych perypetii, pomieszczenie techniczne z kablami stało się szafą.
    Aleś Ty maruda! :)

  • 38. Data: 2020-09-03 00:59:38
    Od: M M <m...@g...com>

    Może coś takiego - z miejscem na akumulator 12V 12Ah:
    https://allegro.pl/oferta/zasilacz-buforowy-cyberpow
    er-model-cs24u12v-8004314378

    Mnie się kiedyś nie sprawdziły niestety - lubiły padać robiąc zwarcie na wejściu
    zasilania sieciowego. Awaria za każdym razem taka sama - przepalony bezpiecznik,
    przebity mostek prostowniczy i kondensator elektrolityczny za mostkiem. Padło kilka
    sztuk, z wyjątkiem pierwszego kupionego najwcześniej który działał najdłużej. Albo
    później na czymś zaoszczędzili, albo ten pierwszy miał szczęście pracować w miejscu
    gdzie było mniej przepięć w sieci energetycznej - nie wiem. Coś jest na rzeczy bo
    włączanie potrafiło czasem (nie za każdym razem) wyzwolić wyłącznik nadprądowy "S"
    B10 - dość duży udar prądowy jak na niewielką moc zasilacza.

  • 39. Data: 2020-09-03 07:29:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/09/2020 00:59, M M wrote:
> [...]
    er-model-cs24u12v-8004314378
    > Mnie się kiedyś nie sprawdziły niestety - lubiły padać robiąc zwarcie na wejściu

    Dzieki!