  • 11. Data: 2016-03-08 12:53:06
    Temat: Re: Zasilacz USB 5V z lidla
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Mon, 07 Mar 2016 19:28:56 +0100, Killer2 napisał/a:

    > W lidlu jest za 16zł zasilacz sieciowy USB 5V
    >
    > http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&i
    d=55364

    > Podobno jest 2.1A tak jest napisane na nalepce, ale wymiary na to nie
    > wskazują, jak sprawdzić wydajność prądową?
    >
    > ma służyć jako ładowarka do wszystkiego od tableta który wymaga 2A po
    > komórki

    A mnie to zawsze zastanawia jak patrzę na tanią ładowarkę, jak dokona
    żywota - samotnie? Czy może będzie to samobójstwo rozszerzone jak w
    niesławnych Codegenach(czemu ja to piszę z dużej litery?)?.

    Bo(o)t manager

  • 12. Data: 2016-03-08 13:10:40
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-08 o 06:23, Michał Czarkowski pisze:

    > Zabrakło ,,e" w wyrazie ,,dziwka".
    > ,,Dziewka marketingowa" brzmi lepiej.

    Nieee. Ja bym obstawiał "zdziwkę"...

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"

  • 13. Data: 2016-03-08 13:37:05
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 7 Mar 2016 19:28:56 +0100, Killer2 napisał(a):

> [...]
    > wskazują, jak sprawdzić wydajność prądową?
    >
    > ma służyć jako ładowarka do wszystkiego od tableta który wymaga 2A po

    To, że tablet wymaga 2A to nie oznacza, że nie naładuje się z ładowarki
    1A bądź puści ją szybko z dymem. Tablet Dell, do którego dostałem w
    zestawie ładowarkę 2A, bez problemu ładuję mniejszą, o wydajności 1A,
    która była w zestawie razem ze smartfonem Samsung. Co więcej -
    oryginalna ładowarka Dell, przy jednoczesnym ładowaniu tableta i
    korzystaniu z niego, mocno się grzeje i na początku nawet nieco
    śmierdziała - to raczej zbyt dobrze nie świadczy o niej.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 14. Data: 2016-03-08 14:31:59
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 8 Mar 2016 12:53:06 +0100 "Bo(o)t manager"
    <b...@W...wp.pl> napisał:

    >A mnie to zawsze zastanawia jak patrzę na tanią ładowarkę, jak dokona
    >żywota - samotnie? Czy może będzie to samobójstwo rozszerzone jak w
    >niesławnych Codegenach(czemu ja to piszę z dużej litery?)?.

    Bo zapisały się w historii* :-D

    *) A przecież wiadomo że nie ważne co piszą, byle nazwiska nie
    przekrecili :-)

  • 15. Data: 2016-03-08 14:34:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Killer2 wrote in <news:56ddc865$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>
    > W lidlu jest za 16zł zasilacz sieciowy USB 5V
    > http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&i
    d=55364
    > Podobno jest 2.1A tak jest napisane na nalepce

    To nada sie do zasilania lutownicy... USB :)
    ZD-20U
    http://botland.com.pl/lutownice-kolbowe/2867-lutowni
    ca-usb-8-w-zd20u.html
    https://sklep.avt.pl/minilutownica-grzalkowa-usb-8w-
    5v.html

    www.youtube.com/watch?v=HN-oQuyT0hk
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2016-03-08 17:47:12
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:22r2rc-325.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .
    > A mnie to zawsze zastanawia jak patrzę na tanią ładowarkę, jak dokona
    > żywota - samotnie? Czy może będzie to samobójstwo rozszerzone jak w

    Moja od Szajsunga już drugi rok służy bez problemów. Nie ma cech zbliżającej
    się awarii, choć wiem, że to może stać się nagle.

    > niesławnych Codegenach(czemu ja to piszę z dużej litery?)?.

    ...Jak wszystkie nazwy własne?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 17. Data: 2016-03-08 20:25:30
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>

    On Tue, 08 Mar 2016 17:47:12 +0100, ACMM-033 napisał/a:

    [ciach]
    > Moja od Szajsunga już drugi rok służy bez problemów. Nie ma cech
    > zbliżającej się awarii, choć wiem, że to może stać się nagle.
    Słowo klucz - firmowa, no chyba że jednak nie od Samsunga.

    > ...Jak wszystkie nazwy własne?
    Niektórym to się chyba nie należy.

    Bo(o)t manager

  • 18. Data: 2016-03-08 20:32:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-07 19:28, Killer2 wrote:
    > W lidlu jest za 16zł zasilacz sieciowy USB 5V

    Sztuką jest nie tyle zrobić wysokowydajny, ale prawidłowo zabazpieczony.
    Ten z Lidla jest na tyle maluteńki że cieżko mi uwierzyć że w środku sa
    sensowne odstepy między 230V a 5V. IMHO wygląda dość niebezpiecznie. Nie
    kupię go z tego wlasnie powodu.

  • 19. Data: 2016-03-08 20:49:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ail3rc-5st.ln1@autostopem.przez.galaktyke.org..
    .
    > On Tue, 08 Mar 2016 17:47:12 +0100, ACMM-033 napisał/a:
    >
    > [ciach]
    > Słowo klucz - firmowa, no chyba że jednak nie od Samsunga.

    > Niektórym to się chyba nie należy.

    Z pewnością, też tak uważam. Ale zasady języka nie rozróżniają nazw własnych
    na "cacy" i "be". A ja szanuję język ojczysty, nawet słowa "kurwa" i
    "pierdolić" odmieniam zgodnie z regułami. I nie ukrywam, często bardziej
    mnie wkurza zdanie napisane z błędami, niż to, że jego treść najeżdża np. na
    kogoś, kogo lubię. Tylko w "guglu" zapytania wpisuję małymi literami.
    Powstaje jeszcze pytanie - w którym momencie mamy jeszcze nazwę własną, a w
    którym już pospolitą?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 20. Data: 2016-03-09 01:09:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 8 Mar 2016 20:32:52 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    środku sa
    > sensowne odstepy między 230V a 5V. IMHO wygląda dość

    Bez przesady, te 230V są mniej niebezpieczne dla ładowanego
    urządzenia od nieizilowanych ładowarek dc-dc do gniazda zapalniczki.

    --
    Marek