  • 21. Data: 2014-11-22 15:15:37
    Temat: Re: Zasilacz >= 600W
    Od: aL <b...@w...pl>

    Tutaj jest aktualna lista zasilaczy wraz z informacją
    kto jest rzeczywistym producentem, a nie kto nakleja
    nalepki z logo własnej marki:
    http://www.tomshardware.com/reviews/power-supply-psu
    -brands,3762-4.html
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 22. Data: 2014-11-22 15:17:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-11-22 15:06, aL wrote:

    > http://www.morele.net/zasilacz-antec-atx-high-curren
    t-gamer-hcg520-ec-520w-80-plus-bronze-0-761345-06204
    -6-420444/?ceneo_spo=true

    > http://proline.pl/?p=SEA+SSP-550RT+F3
    >
    > Oba zasilacze od Seasonic. Nie wiem, jak jest teraz
    > z zasilaczami od Corsaira, ale modele AX-650, HX-520, HX-620
    > też robił dla nich Seasonic.
    >
    > http://whirlpool.net.au/wiki/PSU_Recommendations
    > Pod tym linkiem jest lista rekomendowanych zasilaczy. Trochę
    > stara, ale większość zasilaczy powinna być jeszcze dostępna.
    >
    > pozdrawiam
    > aL

    Gdy padnie moj obecny najprawdopodobniej zdecyduje sie na ten:
    http://www.techpowerup.com/reviews/Corsair/AX860/11.
    html

  • 23. Data: 2014-11-22 16:23:16
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-11-22 o 15:06, aL pisze:
    > Oba zasilacze od Seasonic. Nie wiem, jak jest teraz
    > z zasilaczami od Corsaira, ale modele AX-650, HX-520, HX-620
    > też robił dla nich Seasonic.

    To Seasoniki są dobre?
    Np. Seasonic S12II-620 ale to trzy stówy

  • 24. Data: 2014-11-22 16:26:27
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-11-22 o 16:23, Borneq pisze:

    > To Seasoniki są dobre?
    > Np. Seasonic S12II-620 ale to trzy stówy

    Czy jeszcze droższy Seasonic M12II-620

  • 25. Data: 2014-11-22 16:32:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    W dniu 2014-11-22 o 16:23, Borneq pisze:

    > To Seasoniki są dobre?
    > Np. Seasonic S12II-620 ale to trzy stówy

    Ja mam pasywnego Seasonica:
    Platinum-460 FANLESS (SS-460FL2 Active PFC)

    i jestem zadowolony. Nic nie piszczy. Tyle że ja mam prosty zestaw: core
    i7, zintegrowana grafika w CPU HD4600. Brak dodatkowych kart, jeden dysk
    SSD.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 26. Data: 2014-11-22 16:52:26
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-11-22 16:23, Borneq pisze:

    > To Seasoniki są dobre?
    > Np. Seasonic S12II-620 ale to trzy stówy

    Złożyłem parę komputerów z zasilaczami od Seasonica i
    nigdy nie było problemów. Mój pracuje od czterech lat i
    nie zaobserwowałem, żadnych problemów.
    Znalazłem jeszcze jeden link do strony, która chyba w
    najbardziej przejrzysty sposób przedstawia specyfikacje
    zasilaczy z wypunktowanymi najważniejszymi parametrami:
    http://www.realhardtechx.com/index_archivos/Page678.
    htm

    pozdrawiam
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 27. Data: 2014-11-22 17:07:57
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 22 Nov 2014 16:23:16 +0100, Borneq napisał(a):

    > To Seasoniki są dobre?
    > Np. Seasonic S12II-620 ale to trzy stówy

    Zasilacz daje "paliwo" reszcie podzespolow, jakosc tego "paliwa" wplywa na ich
    stabilna
    prace na codzien oraz na kondycje i dlugowiecznosc. Sam ocen czy warto oszczedzac na
    tym
    podzespole. Lepiej miec "slabszy o stowe" procek, a drozszy o te stowe zasilacz.
    Zwlaszcza, ze popracuje on w kolejnej konfiguracji za kilka lat.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 28. Data: 2014-11-22 17:30:31
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-11-22 17:07, R.e.m.e.K pisze:

    > Zwlaszcza, ze popracuje on w kolejnej konfiguracji za kilka lat.

    Gówno prawda, bo albo się zepsuje, albo zabraknie mu końcówki, która
    jest niezbędna, wymyślona, wydumana, by sprzedaż nowych zasilaczy nie
    upadła.Tak się to kręci od lat.

  • 29. Data: 2014-11-22 17:56:14
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-11-22 o 17:07, R.e.m.e.K pisze:
> [...]
    > podzespole. Lepiej miec "slabszy o stowe" procek, a drozszy o te stowe zasilacz.
    > Zwlaszcza, ze popracuje on w kolejnej konfiguracji za kilka lat.

    Kupiłem Seasonic M12II-620, gdy zmienię bebechy komputera, zasilacz
    zostanie.

  • 30. Data: 2014-11-22 19:29:08
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/11/2014 13:06, WiesłaW wrote:
    > Podawana moc zasilacza jest jego znamionową - to znaczy, że tyle może
    > pociągnąć z sieci. Sprawność to stosunek mocy pobranej do oddanej, czyli
    > 80+ oznacza, że co najmniej 80% mocy jest wykorzystana. Co najmniej,
    > ponieważ może być więcej niż 80% (wyznaczone certyfikatami Bronze, Silver,
    > Gold itd). Ponadto sprawność zmienia się wraz z obciążeniem, a największa
    > jest w środkowym zakresie.

    Jak Ty to wyliczasz?
    Ewentualnie, jaka jest wartosc dla tego zasilacza:
    http://www.bequiet.com/en/powersupply/303 ?