  • Data: 2012-04-12 16:35:35
    Temat: Re: Zasilacz 400-450W - jaki?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości
    news:1wrpnmjbuwyts.dlg@hell.heaven...

    > Mam i jest ok, ma wentyl 14cm. Ten "poszukiwany" teraz nie jest dla mnie.

    > Wiesz, zamiast tracic czas na reczne robotki wole popracowac w moim
    > zawodzie
    > a za zarobione pieniadze kupuje sobie dobry zasilacz z gwarancja ;-P

    no masz troche racji, ale....

    ja lubię poexperymentować
    4 wentyle 12cm, 4 przełączniki z przodu 12v/5v
    grafa/zasilacz/proc/dodatkowy z przodu na dole

    na tym samym panelu przełączniki domofonu
    1. przełączanie głośnik koło komp a domofon na ścianie
    2. otwieranie domofonu
    3. włączenie nasłuchu z domofonu

    erator/