  • Data: 2017-01-03 14:21:56
    Temat: Re: Zasilacz 12V
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stoi, że "zasilacz do Livebox-a". Myślałem, że router jednak inny.

    > Wtyczkowy, jak teraz doczytałem we wcześniejszych zeznaniach.
    > A ten nowy jaki? Pudełkowe miewają tak, że bolec kabla po
    > stronie pierwotnej połączony jest z minusem strony wtórnej.
    > To też może być przyczyną brumienia.

    Ten zamiennik wtyczkowy nie pamiętam jaki był, chyba z przetwornicą bo
    nie był ciężki. Choć, kto to wie. Prąd miał dobry napięcie też te
    podłączyłem. Internet działał ale telefon bezużyteczny stał się.

    Teraz mam zasilacz od CB.Taką metalową skrzynkę wielkości połowy pudełka
    od butów. Brumi ale da się wytrzymać.

    Chyba pójdą za radą, aby kupić oryginalny. Nawet nie wiedziałem, że są
    na Allegro oryginały, niby nowe.

    Robert