  • Data: 2009-05-18 20:54:34
    Temat: Re: Zasilacz
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail q...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Na tym 4-pin masz 12V. Komputery od czasów p4 (chyba od northwood)
    > wymagały dodatkowego zasilania z wspomnianego 4-pin, więc już parę
    > dobrych lat. Nie pamiętam od kiedy w amd.
    > Zresztą schemat masz na stronie 19:
    > http://www.formfactors.org/developer%5Cspecs%5Catx2_
    1.pdf

    dobra, odczepmy sie od tego 4-pina bo zamydla dyskusje.
    Rozumiem, ze skoro komputer ma circa rok, to na 99% trzeba zalozyc, ze
    powinienem kupic zasilacz posiadajacy dwie linie 12V i dajacy "najwiecej
    amperów" wlasnie z linii 12V.
    A zatem rowniez moge zalozyc, ze wczesniej dobrany zasilacz (nastawiony na
    5V) był zwyczajnie zle dobrany do tegoz komputera.

    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
    Udawaj drukarke.