  • 11. Data: 2012-11-10 21:25:36
    Temat: Re: Zasięg Play
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 21:09:30 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > To jest problem telefonu przełączającego się w roamingu krajowym.
    > Oczywiście wiąże się to ze stratą zasięgu jednej sieci i koniecznością
    > przełączenia się do innej.
    > Oberwacje prowadzę w centrum Warszawy, a tu raczej zasięg wszystkich trzech
    > sieci jest w miarę poprawny.

    Jesli Ci telefon przy dobrym zasiegu sieci macierzystej idzie do
    roamingu, to moze czas z nim pogadac?
    Takich jaj nie robi zaden z moich SE, ani zaden moj Android. Moze jednak
    czasem ten natywny zasieg Playa jest jednak w tej Warszawie slaby, bo
    jakos ciezko mi uwierzyc, ze soft jakiegos telefonu woli przebywac w
    roamingu na rowni z siecia macierzysta...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2012-11-10 22:07:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    > jakos ciezko mi uwierzyc, ze soft jakiegos telefonu woli przebywac w
    > roamingu na rowni z siecia macierzysta...

    Obserwujemy "normalne" używanie z przemieszczaniem się po Warszawie, i nie
    w jednym, a w większej liczbie smartfonów. Zjawisko jest w zasadzie
    powtarzalne, chociaż nie w każdym modelu są podobne relacje czasów pracy.

  • 13. Data: 2012-11-11 10:16:07
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 10 Nov 2012 22:07:12 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > Obserwujemy "normalne" używanie z przemieszczaniem się po Warszawie, i nie
    > w jednym, a w większej liczbie smartfonów.

    Tak, tym postem rozwiales (rozwialiscie?) moje wszelkie watpliwosci. :-)

  • 14. Data: 2012-11-11 14:06:16
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Tak, tym postem rozwiales (rozwialiscie?) moje wszelkie watpliwosci. :-)

    Łączę się z Tobą w bólu :-P

  • 15. Data: 2012-11-13 21:08:17
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Mikolaj Jopczynski in news:509e213d$1@news.home.net.pl
    > Pomysl tak .... w temobajl masz tylko nadajniki ery.
    > W pleju masz pleja, plusa i oranzade. Odpowiedz sobie sam:)

    a u mnie b.dziwna sprawa: srodek miasta duzego, mieszkanie, orange/tmobile
    dziala bez problemu,a karta play-a nie moze sie załapać, ciągłe
    wyszukiwanie...

  • 16. Data: 2012-11-13 22:16:57
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > a u mnie b.dziwna sprawa: srodek miasta duzego, mieszkanie, orange/tmobile
    > dziala bez problemu,a karta play-a nie moze sie załapać, ciągłe
    > wyszukiwanie...

    Nie ma w tym nic dziwnego, gdy masz ustawione "Ręczne wyszukiwanie sieci" i na
    sztywno ustawionego Playa. Ustaw automatyczne i po kłopocie, albo ręcznie
    przestaw na inną dostępną sieć.

  • 17. Data: 2012-11-14 16:10:13
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k7udd5$qdb$1@node2.news.atman.pl
    > Nie ma w tym nic dziwnego, gdy masz ustawione "Ręczne wyszukiwanie
    > sieci" i na sztywno ustawionego Playa. Ustaw automatyczne i po
    > kłopocie, albo ręcznie przestaw na inną dostępną sieć.

    chyba nie rozumiemy "sie",a myslalem, ze pisze jasno: oprocz play-a
    wszystkie sieci natychmiast ustawiają sie wg wlasciwej karty sim, play -
    nie. Oczywiscie,ze jest autom. wyszukiwanie sieci.

  • 18. Data: 2012-11-14 22:53:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > chyba nie rozumiemy "sie",a myslalem, ze pisze jasno

    i jasno odpisałem, więc Ty nie zrozumiałeś

    > wszystkie sieci natychmiast ustawiają sie wg wlasciwej karty sim, play - nie.

    Bo widocznie na tym terenie inne nadajniki mają lepszy sygnał od playa i telefon
    nie zrywa połączenia z siecią w orange/t-mobile, natomiast play nie łapie w
    ogóle, a telefon ma focha na wyszukiwanie

    > Oczywiscie,ze jest autom. wyszukiwanie sieci.

    "albo ręcznie przestaw na inną dostępną sieć"

    Dalej nie rozumiesz?

  • 19. Data: 2012-11-15 14:11:30
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:k813tq$coc$1@node2.news.atman.pl
    [.......]
    > "albo ręcznie przestaw na inną dostępną sieć"
    > Dalej nie rozumiesz?

    czyli jednak mnie nie rozumiesz :)

    pisales:
    Nie ma w tym nic dziwnego, gdy masz ustawione "Ręczne wyszukiwanie sieci" i
    na
    sztywno ustawionego Playa.

    odpisalem:
    jest autom. wyszukiwanie sieci

    pisales:
    ręcznie przestaw na inną dostępną sieć.

    a na ktora, skoro chce miec dzialajacy play, natomiast recznie moge
    przestawic na kazda ktora telefon widzi - a widzi tmobile, orange,plus i cos
    tam chyba jeszcze, ale playa nie widzi, nie listuje w spisie dostepnych
    okolicznie sieci. nie mozna przestawic na cos, czego nie ma.
    comprende?

  • 20. Data: 2012-11-15 23:35:17
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]

    > jeszcze, ale playa nie widzi, nie listuje w spisie dostepnych okolicznie
    > sieci. nie mozna przestawic na cos, czego nie ma.

    Nie wierzyłem, że trafi się ktoś bardziej oporny na wiedzę niż iAzbest.
    Dalej nie rozumiesz co oznacza "ręcznie przestaw na inną sieć" niż Play, skoro
    go nie widać, bo nie jesteś w zasięgu?
    Czy przestawienie na Plusa czy Orange jest dla Ciebie za trudne do wykonania?
    Chcesz mieć zasięg Playa nie będąc w zasięgu? Brawo. Nie mam więcej pytań.