    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zasięg Play
    Date: Sat, 10 Nov 2012 20:25:36 +0000 (UTC)

    On Sat, 10 Nov 2012 21:09:30 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > To jest problem telefonu przełączającego się w roamingu krajowym.
    > Oczywiście wiąże się to ze stratą zasięgu jednej sieci i koniecznością
    > przełączenia się do innej.
    > Oberwacje prowadzę w centrum Warszawy, a tu raczej zasięg wszystkich trzech
    > sieci jest w miarę poprawny.

    Jesli Ci telefon przy dobrym zasiegu sieci macierzystej idzie do
    roamingu, to moze czas z nim pogadac?
    Takich jaj nie robi zaden z moich SE, ani zaden moj Android. Moze jednak
    czasem ten natywny zasieg Playa jest jednak w tej Warszawie slaby, bo
    jakos ciezko mi uwierzyc, ze soft jakiegos telefonu woli przebywac w
    roamingu na rowni z siecia macierzysta...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns