    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zasada działania mechanizmu różnicowego
    Date: Fri, 10 Feb 2012 18:14:56 +0000

    On 10/02/2012 18:10, DoQ wrote:

    > Ależ ja cię doskonale rozumiem. Gdybym w rodzinie, u krewnych czy wśród
    > znajomych słyszał co chwile "a za komuny to było dobrze.." to też bym
    > zwiał gdzie pieprz rośnie. Tylko u ciebie pozostał jakiś uraz psychiczny
    > na tym tle przez który wydaje ci się, że absolutnie wszystko co było
    > kiedyś musiało być złe. Podobnie jak ktoś przyzna iż coś lubi z tych
    > starych czasów (film, samochód, silnik, modelka - nie ważne), załącza ci
    > się lampka "stary komuch" i zaczynasz na nowo bredzić swoją mantrę.
    > Twoja psychoza jest tak zakorzeniona, że dostajesz amnezji zapominając,
> [...]

    DoQ, kiedyś zajrzałem z ciekawości na pręgierz, przewinął mi się tam
    twój nick. Miejsce faktycznie idealne dla tropiących polityczne
    podteksty w każdej wypowiedzi.

    Czepiłeś się żartobliwego zdania jakby miało jakikolwiek wpływ na nasza
    dyskusję, a wszystko po to, żeby zamaskować brak jakichkolwiek
    argumentów na poparcie swojej tezy. Wlazłeś na mnie z osobistymi
    wycieczkami, krzyczysz, tupiesz, komuchujesz, a ja naprawdę mam to
    wszystko w poważaniu i chciałem tylko zrozumieć co jest twoim zdaniem
    takiego w patyczkach, czego nie ma w symulacjach komputerowych.

    Skończ już, naprawdę będzie lepiej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil