  • Data: 2020-04-25 21:45:13
    Temat: Re: Zarzadzanie w stylu Gomółka
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-24 o 23:37, kk pisze:

    > Grupy dyskusyjne są forum. Bo grupy to tylko grupy a forum to rzeczownik
    > pospolity o szerokiem znaczeniu.

    Bredzisz. Jest specjalne określenie co to jest forum dyskusyjne.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Forum_dyskusyjne

    Od zawsze był i jest ten podział, co to są grupy dyskusyjne a co to jest
    forum dyskusyjne.

    > To fakty. Ktoś kto unika dyskusji nie nadaje się do dyskusji.

    Z trollami, ignorantami, rzadko dyskutuję, tym bardziej, jeśli w dupie
    mają netykietę i przestrzeganie praw od lat stworzonych dla grup
    dyskusyjnych. A komu odpisuję i kiedy, to zależy ode mnie i chcieć to
    sobie możesz na swoim podwórku :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>