  • Data: 2012-03-24 09:16:16
    Temat: Re: Zarzadzanie kontem abonenckim w mBank mobile (Aspiro).
    Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 12:13, "_THX." <j...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Jak wygląda zarządzanie kontem abonenta - w szczególności czy jest sensowne
    > BEZ posiadania rachunku w mBanku?
    > W szczególności co traci abonent NIE posiadający rachunku w mBanku?
    Co daje posiadanie konta w mBanku:
    - stałe, automatyczne doładowanie (np. co miesiąc) minimalną kwotą w
    celu utrzymania aktywności konta, co pozwala na komfort nie pamiętania
    o końcowej dacie;
    - automatyczne doładowanie przy spadku wartości środków poniżej np.
    kwotą minimalną 5 zł, co pozwala uniknąć zerwania rozmowy;
    - w przypadku nieustawienia automatycznego doładowania jest możliwość
    natychmiastowego doładowania SMS-em DARMOWYM (co oznacza wysłanie smsa
    przy nagłej dezaktywacji konta), ściągającego żądaną kwotę z konta;
    - konsultant mBanku (->telefonia) z numerem lokalnym łódzkim, co w
    większej części tematów pozwala na uniknięcie płacenia 1 zł za
    połączenia z BOK-iem (Plus)
    Tak więc de facto mając konto w mBanku telefon pre-paid'owy ma pełne
    cechy telefonu na abonament.

    BEZ konta w mBanku nie ma tego co wyżej napisałem.
    Bez konta można też założyć profil na stronie www.mobile.pl.