  • 11. Data: 2013-10-31 22:12:07
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 31 Oct 2013 17:10:55 +0100, "kk" <...@...pl> wrote:

    >Dużo by komentować.
    >Poczytajcie sami.
    >
    >http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?u
    ri=OJ:L:2013:192:0024:0034:PL:PDF

    Urzadzenai do wydawania papieru toaletowego. Zpolombowane i ladowane
    pzrez uzrednika UE

    A.L.

  • 12. Data: 2013-10-31 22:16:20
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-10-31 21:57, Paweł Kasztelan pisze:
    > więcej wody spływa za jednym razem. Amerykańskie sedesy wymagają
    > dwukrotnego spuszczenia wody albo śmierdzi.

    I najśmieszniejsze jest to, że dwukrotne spłukanie to oznacza więcej
    zużytej wody niż jedno porządne. Ale cóż -- od dawna istnieje mądrość
    społeczna: chytry dwa razy traci, tylko ciągle rodzą się nowe jednostki,
    które muszą ten fakt koniecznie sprawdzać doświadczalnie. I to niestety
    wymuszając na innych.

  • 13. Data: 2013-10-31 22:21:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > eutanazji. W Holandii już są miasta w których nie ma prawie żadnego
    > emeryta.

    idź debilu z tymi rewelacjami do Naszego Dziennika, albo innego radia z
    ryjem.

  • 14. Data: 2013-10-31 23:38:19
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    > I najśmieszniejsze jest to, że dwukrotne spłukanie to oznacza
    > więcej zużytej wody niż jedno porządne.

    Kilka lat temu oglądałem reportaż o jednym z niemieckich miasteczek,
    gdzie postanowiono poważnie zabrać się za problem marnowania wody.
    We wszystkich mieszkaniach wymieniono urządzenia na oszczędne:
    "perlatory" wody, oszczędne spłuczki itp. Udało się! Zużycie
    wody w miasteczku spadło dwukrotnie.

    Przedsiębiorstwo dostarczające wodę wkrótce jednak stwierdziło,
    że ma problemy finansowe przy takim obniżonym zużyciu wody
    i nie jest w stanie utrzymywać sieci wodociągowej. Wobec tego
    wprowadziło w miasteczku dwukrotną podwyżkę cen wody...

    P.

  • 15. Data: 2013-10-31 23:49:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2013 19:46:36 +0100, Zbino napisał(a):
    > Dzisiaj wydali zarządzenie o ilości wody do spłukiwabnia kibli. Kupka 5
    > litrów, sisu 1 litr i ani kropli więcej. POwaga można poczytać w sieci.
    > Widać nie mają tam co robić i zajmują swój czas czym popadnie jak np.
    > promowaniem zboków czy aborcji na które to działania przeznaczone jest

    Z tym ze ... przed laty czytalem ze ktos w Polsce zrobil oszczedna
    muszle. Mniej wody ja splukuje.
    Ale nie, nie da sie, bo norma, wtedy polska, mowi ze spluczka ma miec
    12 litrow.

    J.

  • 16. Data: 2013-11-01 00:16:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Z tym ze ... przed laty czytalem ze ktos w Polsce zrobil oszczedna
    > muszle. Mniej wody ja splukuje.
    > Ale nie, nie da sie, bo norma, wtedy polska, mowi ze spluczka ma miec
    > 12 litrow.

    Co jakiś sens ma -- zawartość gówna w ściekach nie powinna być większa
    niż norma przewiduje. W wielu miastach Europy wiekowa kanalizacja nie
    jest nawet przystosowana do przyjmowania papieru do dupy.

    Jarek

    --
    Ty przechowasz tę muszelkę
    Znalezioną nad Wigrami,

  • 17. Data: 2013-11-01 00:25:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Oct 2013 22:16:20 +0100, Tomasz
    Wójtowicz<s...@n...com> wrote:
    > I najśmieszniejsze jest to, że dwukrotne spłukanie to oznacza
    więcej
    > zużytej wody niż jedno porządne. Ale cóż -- od dawna istnieje
    mądrość

    Ale w amerykańskim sedesie nie ma spłukiwania w sensie europejskim,
    tam się załatwia do wody która "stoi" w sedesie w sporej ilości,
    spłukiwanie polega na wylanie tego co stoi i zalanie od nowa, imho
    amerykańskie sedesy zużywają jej więcej.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2013-11-01 00:38:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 31 Oct 2013 23:16:12 GMT, Jarosław Sokołowski<j...@l...waw.pl>
    wrote:
> [...]
    nie
    > jest nawet przystosowana do przyjmowania papieru do dupy.

    W dawnym ZSSR wszystkie kanalizacje były tak projektowane, że nie
    przyjmowaly papieru. Konsekwencją tego było to, że zużyty papier
    wyrzucalo się do śmietnika stojacego obok sedesu. Dlaczego stosowano
    małe przekroje nie wiadomo, po prostu tak projektowano. Wszyscy widać
    przyzwyczaili do tego śmietnika na papier. Ciekawie co później
    robili z tym papierem - na makulature chyba to nie szło :-)

    --
    Marek

  • 19. Data: 2013-11-01 00:44:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

> [...]
    > przyzwyczaili do tego śmietnika na papier. Ciekawie co później
    > robili z tym papierem - na makulature chyba to nie szło :-)

    Drukowali później na tym papierze z makulatury "Prawdę"? No, patrząc
    na ten organ, mogło tak być.

    --
    Jarek

  • 20. Data: 2013-11-01 00:53:11
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 00:44:58 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Drukowali później na tym papierze z makulatury "Prawdę"? No, patrząc
    >
    > na ten organ, mogło tak być.
    >

    > --
    >
    > Jarek

    I w tą Prawdę zawijali w sklepie śledzie.