    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 1 Nov 2013 11:43:05 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 19:30:20 UTC+1 użytkownik Adam Dybkowski napisał:

    > Czyli z punktu widzenia ludzi (wydatki) ogólnie mówiąc nic się nie
    >
    > zmieniło, natomiast z punktu widzenia środowiska zmalało użycie wody.
    >
    > Podsumowując: akcja zakończyła się pozytywnie.
    >

    > Nie możemy myśleć tylko o sobie. Patrzmy również na nasz wpływ na Ziemię.
    >

    > --
    >
    > Adam Dybkowski
    >
    > http://dybkowski.net/
    >

    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Koło wentla mi lata wpływ na Ziemię. Chce płacić uczciwie a nie paść coraz większą
    grupę oszołomów. Jeśli w wyniku oszczędzania wody jej zużycie spadło o połowę co
    poskutkowało podwojeniem ceny wody to nie jest uczciwie. Dobrze frajerom że sami się
    załatwili. Jak by nie byli tacy poprawni to płacili by tyle samo za więcej.