  • Data: 2013-11-01 19:43:08
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Czyli z punktu widzenia ludzi (wydatki) ogólnie mówiąc nic się nie
    > zmieniło, natomiast z punktu widzenia środowiska zmalało użycie wody.
    > Podsumowując: akcja zakończyła się pozytywnie.

    Przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjne chwalą się zawsze tym, że oddają
    do rzek ścieki o większej czystości, niż woda, którą z nich pobierają.
    Więc raczej negatywnie trzeba podsumować.

    > Nie możemy myśleć tylko o sobie. Patrzmy również na nasz wpływ na Ziemię.

    W tym przypadku na wypływ.

    Jarek

    --
    Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu;
    Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi: